Det er næsten ikke til at holde til :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

SussieThyssen

Frøken Christiansen skriver:

desværre ikke, er jo nået et punkt i min graviditet hvor jeg ikke rigtig må tage smerte stillende, det eneste er panodiler og det hjælper ikke rigtig på mig, savner mine elskede iprener  jeg må bare gå de næste 14 uger i smerte helvede, men skal til læge samtale på sygehuset her den 20 juli så håbede jeg kunne overtale lægen til at gå med til at sætte mig igang noget tid før, så jeg os kunne blive opereret før tid

Hmm..hvad med noget akupunktur??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

bobbles

SussieThyssen skriver:

Hmm..hvad med noget akupunktur??

det ved jeg ikke men skal da høre lægen om det er noget der hjælper

Anmeld

29. juni 2011

1000Ben

navlebrok det er nemmere at forklare hvad der sker end at sige hvad det er  i værste tilfælde hvis man ikke bliver opereret for det så trykker tarmene ud mod navlen, og kan sætte sig under maveskindet og blive ret stor, min kæreste har en kollega som har en navlebrok på 10 kg der sidder som maven som en stor fodbold  men de kan ikke gøre noget ved det nu pga jeg skal i fuld narkose, så skal lige føde først..

Gud nej da, det lyder forfærdeligt, håber på god bedring til dig og mange tak for svar 

Anmeld

29. juni 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

Gud nej da, det lyder forfærdeligt, håber på god bedring til dig og mange tak for svar 

ja håber os bare på at tiden går hurtig for smerterne er da ikke til at holde ud..

Anmeld

29. juni 2011

1000Ben

ja håber os bare på at tiden går hurtig for smerterne er da ikke til at holde ud..

Har du langt igen? 

Anmeld

29. juni 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

Har du langt igen? 

er i 26. uge.. så desværre alt for tidligt til at hun kan komme ud, det ville aller tidligst kunne gøres om 10 uger.. altså fødslen..

Anmeld

29. juni 2011

1000Ben

er i 26. uge.. så desværre alt for tidligt til at hun kan komme ud, det ville aller tidligst kunne gøres om 10 uger.. altså fødslen..

Gud nej der er jo en god bid tid til så... Kan de slet ikke gøre noget for at "lette" dine smerter? For ja jeg kan da godt se at du ikke kan komme i fuld narkose som gravid... 

Anmeld

29. juni 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

Gud nej der er jo en god bid tid til så... Kan de slet ikke gøre noget for at "lette" dine smerter? For ja jeg kan da godt se at du ikke kan komme i fuld narkose som gravid... 

nej der kan desværre ikke gøres noget, man må jo dårligt tage nogen piller snart når jeg snart er i 7. måned

Anmeld

29. juni 2011

1000Ben

nej der kan desværre ikke gøres noget, man må jo dårligt tage nogen piller snart når jeg snart er i 7. måned

Aj det er jo forfærdeligt, at du skal gå med smerte så længe. Jeg håber at du klare det og fokuserer på det gode resultat du snart har i armene  Du får lige en  af mig i hvert fald 

Anmeld

29. juni 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

Aj det er jo forfærdeligt, at du skal gå med smerte så længe. Jeg håber at du klare det og fokuserer på det gode resultat du snart har i armene  Du får lige en  af mig i hvert fald 

tak sagde til mig selv da jeg endelig blev gravid anden gang, at det var vildt det her, jeg glædede mig sådan til at få stor mave på igen, nu glæder jeg mig bare til at hun kommer ud hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.