Frøken Christiansen skriver:
tak for de søde ord
jo kæresten hjælper alt hvad han kan, lige i øjeblikket kører han datteren i børnehave og henter igen, så vidt muligt mht hans arbejdstider. Havde aldrig i min vildeste fantasi regnet med jeg skulle have så ondt denne gang da den sidste var en nem graviditet.. Og har jo os en datter jeg skal tage mig af, nogen gange er jeg jo alene med hende det kan jo ikke rigtig undgås da kæresten arbejder på 3 holds. skift.. Men hårdt er det ihvertfald...
Det var så lidt
Altid godt med nogle opmundrende ord når man nok mest har lyst til at råbe FUCK LORT til hele verdenen .
"Men det er simpelthen fordi du havde så god en første graviditet så ska du ikke tro det er så let med nummer to" ... Heh
Det lyder nu os som et være smerte helved. Jeg er har bækkensmerter ved godt det helt sikkert IKKE kan sammenlignes men det syntes jeg sq gør ondt, så at skulle have det endnu værre og passe et barn der kræver min opmærksomhed.. Ja det lyder fandme hårdt .
Men så kan du blære dig lidt mere og belæmre dine piger om hvad du var igennem så de skal ikke klage når de selv er gravide . Heh
Anmeld