Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er blevet lidt meget begkymret. Jeg har for få dage siden test positiv g-test. Hyggede så lidt med kæresten i dag og vi opdagede så at der var lidt frisk blod på hans lem. Der er ikke kommet mere og har været flere gange ude og tjekke men intet blod at se.
Er der nogen der ved hvad det kan være???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis det kun er den bette smule, så er det højst sansynligt et bristet blodkar, det kan sagtens forekomme tidligt i en graviditet og er helt ok:-)
Krussedulle skriver: Ja, et bristet blodkar, eller en sart slimhinde.. Det er meget normalt tidligt i graviditeten..
Ja, et bristet blodkar, eller en sart slimhinde.. Det er meget normalt tidligt i graviditeten..
Det kan jeg kun skrive under på er normalt, i de første 8 uger blødte jeg hver gang vi havde sex, og næsten hver gang kontaktede jeg lægen, lægen sagde blodt at nogen mennesker er sarte dernede i så tidlig en graviditet, og at jeg kun skulle ringe igen hvis der kom kæmpe blødninger med klumper, eller bare blødninger der svare til en mens. Meeeen, nu bløder jeg ikke længere og alt er som det skal være..
jeg blødte os lidt i starten da jeg var en 8 eller 9 uger henne, alt efter hvor meget det var så tror jeg det er ufarligt ellers ville jeg ringe til lægen hvis det kom igen
Okay tak
Man bliver lige lidt nervøs når det sker.
Men der var kun lige på ham og en lille smule i trusserne. Ellers ingen tegn.. Så håber det var det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128