Anonym skriver:
Ja jeg er lige ano for SÅ dum er han jo heller ikke. Men lige i dag var han!
Datteren og jeg kommer hjem fra dagpleje. Han sidder inde i stuen og kan se at vi kommer gående ude i haven. Han kommer lige ud og siger hej og går så ind igen og ser fjernsyn. Min datter vil gerne lege ude i haven og jeg bliver hos hende. Jeg tænker at han kommer lige om lidt. Da det ikke sker kigger jeg ind til ham og nu læser han avis. Jeg spørger ham om han ikke kommer ud til os? Han svarer:"Må jeg nu ikke læse avis?!" Jeg siger at det ikke var det jeg spurgte om, jeg spurgte bare om han ikke kom ud fordi jeg gerne ville være sammen med ham og så kunne han jo have svaret at han gerne ville læse den færdig i stedet for at antage, at jeg var efter ham.
Nå men der går laaang tid og jeg VED at han skal til fodbold og derfor ikke kommer til at være sammen med os særlig længe og han kommer ikke hjem før vores datter skal i seng. Såååå jeg tænkte at han måske havde lyst til at se hende (og mig) lidt... Jeg går ind igen og nu er han gået i gang med en bunke reklamer og så bliver jeg sgu lidt stødt for jeg føler ikke han gider være sammen med os. Så siger jeg: Ej helt ærligt.... Jeg troede du kom ud. Manden ruller med øjnene og smider reklamen og rejser sig, hvorefter jeg siger at jeg synes han skal blive inde hvis det er så belastende at være sammen med os. Så havde jeg lige pludselig bare slet ikke lyst til at han kom ud når det nu skulle være under tvang! Og JA jeg er besværlig. Jeg kan bare ikke sætte mig ind i at han ikke kom ud. Hvis jeg vidste at jeg skulle af sted og ikke havde meget tid sammen med min familie den dag ville jeg da bruge den time vi havde sammen, SAMMEN! Men ja... Kender I det eller snakker jeg sort??? Man kan svare anonymt
Jaarhhhh!! Kender godt den fornemmelse!!
Men tror måske det er en "kvinde-ting!"?
.... Jeg ved det ikke?!?
Har lige markeret noget i det du skrev. Dén kender jeg bare SÅ godt 
Jeg hader de skide parader, som jeg gang på gang, føler mig mødt af...
Anmeld