Nogle gange er manden bare ikke skide populær!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er lige ano for SÅ dum er han jo heller ikke. Men lige i dag var han!

Datteren og jeg kommer hjem fra dagpleje. Han sidder inde i stuen og kan se at vi kommer gående ude i haven. Han kommer lige ud og siger hej og går så ind igen og ser fjernsyn. Min datter vil gerne lege ude i haven og jeg bliver hos hende. Jeg tænker at han kommer lige om lidt. Da det ikke sker kigger jeg ind til ham og nu læser han avis. Jeg spørger ham om han ikke kommer ud til os? Han svarer:"Må jeg nu ikke læse avis?!" Jeg siger at det ikke var det jeg spurgte om, jeg spurgte bare om han ikke kom ud fordi jeg gerne ville være sammen med ham og så kunne han jo have svaret at han gerne ville læse den færdig i stedet for at antage jeg var efter ham.

Nå men der går laaang tid og jeg VED at han skal til fodbold og derfor ikke kommer til at være sammen med os særlig længe og han kommer ikke hjem før vores datter skal i seng. Såååå jeg tænkte at han måske havde lyst til at se hende (og mig) lidt... Jeg går ind igen og nu er han gået i gang med en bunke reklamer og så bliver jeg sgu lidt stødt for jeg føler ikke han gider være sammen med os. Så siger jeg: Ej helt ærligt.... Jeg troede du kom ud. Manden ruller med øjnene og smider reklamen og rejser sig, hvorefter jeg siger at jeg synes han skal blive inde hvis det er så belastende at være sammen med os. Så havde jeg lige pludselig bare slet ikke lyst til at han kom ud når det nu skulle være under tvang! Og JA jeg er besværlig. Jeg kan bare ikke sætte mig ind i at han ikke kom ud. Hvis jeg vidste at jeg skulle af sted og ikke havde meget tid sammen med min familie den dag ville jeg da bruge den time vi havde sammen, SAMMEN! Men ja... Kender I det eller snakker jeg sort??? Man kan svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

sarahb

åhhhh kender det!
Det er sådan at mænd slet ikke tænker sådan.
Og jeg kunne også godt have blevet fornærmet, hvor jeg så bagefter tænker. DOH!!!!! Fuck det, han vil hellere sidde for sig selv, lad ham! Det er ham der går glipe af noget, IKKE MIG!!!

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

åhhhh kender det!
Det er sådan at mænd slet ikke tænker sådan.
Og jeg kunne også godt have blevet fornærmet, hvor jeg så bagefter tænker. DOH!!!!! Fuck det, han vil hellere sidde for sig selv, lad ham! Det er ham der går glipe af noget, IKKE MIG!!!

Ja sådan tænker jeg også, men jeg føler jo også bare at han går glip af en masse gode ting. Og det sker jo ikke kun den ene gang om ugen. Der er flere gange hvor jeg tænker: HVORFOR vælger du at glo fjernsyn NU??? Vores datter vil gerne lege og selvom jeg GERNE vil lege med hende ville det være skønt hvis han også var ind over. Det piner mig altså lidt... For jeg ser det som om at han ikke gider! Og jeg ved han elsker os, men nogle gange gør det sgu lidt ondt at han ikke opsøger vores datter noget mere.

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja sådan tænker jeg også, men jeg føler jo også bare at han går glip af en masse gode ting. Og det sker jo ikke kun den ene gang om ugen. Der er flere gange hvor jeg tænker: HVORFOR vælger du at glo fjernsyn NU??? Vores datter vil gerne lege og selvom jeg GERNE vil lege med hende ville det være skønt hvis han også var ind over. Det piner mig altså lidt... For jeg ser det som om at han ikke gider! Og jeg ved han elsker os, men nogle gange gør det sgu lidt ondt at han ikke opsøger vores datter noget mere.

ja det kan jeg godt forstå. Jeg synes det bliver bedre og bedre som de bliver ældre. For omer nu JA jeg kan ikk få lov at lege med Isaac fordi de tumler rundt og hygger sig når farmand er hjemme.

Kan du ikk tage en stille og rolig snak med ham.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja det kan jeg godt forstå. Jeg synes det bliver bedre og bedre som de bliver ældre. For omer nu JA jeg kan ikk få lov at lege med Isaac fordi de tumler rundt og hygger sig når farmand er hjemme.

Kan du ikk tage en stille og rolig snak med ham.

Jeg synes jeg har sagt det til ham og han går helt vildt i forsvar hver gang! Han tager det som om jeg sidder og siger han er en dårlig far. Og det synes jeg bestemt ikke han er. Jeg synes bare godt han kunne lege lidt mere med hende.

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jeg synes jeg har sagt det til ham og han går helt vildt i forsvar hver gang! Han tager det som om jeg sidder og siger han er en dårlig far. Og det synes jeg bestemt ikke han er. Jeg synes bare godt han kunne lege lidt mere med hende.

hvad skal jeg sige MÆND!!!!
Kan det være fordi hun er pige at det ikk er så Meget mande lege, eller elsker hun også spille bold osv.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

hvad skal jeg sige MÆND!!!!
Kan det være fordi hun er pige at det ikk er så Meget mande lege, eller elsker hun også spille bold osv.

Hun elsker at spille fodbold og han er faktisk ret stolt af hende fordi hun er god til at sparke til den. Altså det er ikke fordi han ikke vil hende overhovedet. Og faktisk ønskede han brændende vi fik en pige og han håber også at næste barn bliver en pige, så det er ikke der problemet ligger. Og han leger også med hende, bare ikke i samme grad som mig (åh gud hvor jeg lyder hellig! )

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Hun elsker at spille fodbold og han er faktisk ret stolt af hende fordi hun er god til at sparke til den. Altså det er ikke fordi han ikke vil hende overhovedet. Og faktisk ønskede han brændende vi fik en pige og han håber også at næste barn bliver en pige, så det er ikke der problemet ligger. Og han leger også med hende, bare ikke i samme grad som mig (åh gud hvor jeg lyder hellig! )

tror du ikke bare det er sådan en mødre ting og han bare er mand.
Der er da også nogle gange hvor omer sidder og ser tv og jonas græder og jeg laver mad, hvor han simpelthen bare ikk registrerer det, hvor vi er der med det samme.
Jeg tror bare han er en almindelig MAND som de kan være nogle gange. De tænker slet ikk så langt.som at når jeg sætter mig og læser denne avis så mister jeg ti med min datter inden jeg skal til fodbold. Men han tænker eiiiii nu sætter jeg mig med en avis så jeg kan slappe af inden fodbold.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

tror du ikke bare det er sådan en mødre ting og han bare er mand.
Der er da også nogle gange hvor omer sidder og ser tv og jonas græder og jeg laver mad, hvor han simpelthen bare ikk registrerer det, hvor vi er der med det samme.
Jeg tror bare han er en almindelig MAND som de kan være nogle gange. De tænker slet ikk så langt.som at når jeg sætter mig og læser denne avis så mister jeg ti med min datter inden jeg skal til fodbold. Men han tænker eiiiii nu sætter jeg mig med en avis så jeg kan slappe af inden fodbold.

Ja du har jo nok ret. Jeg ved jo også godt at han ikke gør det i nogen ond mening. Jeg ville bare sådan ønske han kunne få øjnene lidt op for det. Han kunne jo også have taget avisen med ud i haven og læst den der. Så havde han jo været hos os.

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja du har jo nok ret. Jeg ved jo også godt at han ikke gør det i nogen ond mening. Jeg ville bare sådan ønske han kunne få øjnene lidt op for det. Han kunne jo også have taget avisen med ud i haven og læst den der. Så havde han jo været hos os.

ja det er lige præcis sådan som vi kvinder tænker, men mænd nææææææ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.