Mulleunge skriver:
Hej alle piger derude ..
Jeg ville hører jer, om nogen af jer har erfaring med kost under graviditeten. grundet dette er fordi jeg ikke har lyst til at spise kød :/ jeg får der direkte dårligt af det
..
- Jeg spiser mest frugt og rugbrød og drikker massere af mælk .. men får ikke alle de proteioner som jeg skal, jeg tager selvfølgelig mine vitaminer men jeg er bekymret for om hende den lille i maven kan tage skade af den manglende protein ??
Jeg er netop gået ind i uge 25 og har taget 5 kilo på indtil videre, så jeg tager skam på og maven vokser fint.
Nogen som kan hjælpe mig og som har erfaring ??

Jeg ville spørge min læge 
Jeg har pt tabt 9.8 kg ved at lave af frysepizza, cheeseburgers, flødeis, jordbær med mælk og cola zero.... jeg brækkede mig hvis jeg spiste grøntsager... men spiser nu 1 agurk om dagen
Jeg har KÆMPE træng til kød og har ALTID hele mit liv været absolut meget meget meget mikro kødspiser ( da jeg var 2 år og til fint middags selskab og fik besked om det var kalv jeg spiste røg tallerkenen ind midt på bordet også sagde den lille dame tak for mad og gik i seng
) men det har da godt nok ændret sig..
jeg snakkede med min læge og han sagde at indtil NF var det ok jeg tabte mig men derefter måtte det ikke fortsætte...
jeg er nu begyndt at spise almindelige ting igen men det er en kamp og må ligge mig hver gang jeg har spist f.eks rugbrød for ikke at kaste det op 
Håber din læge kan hjælpe dig med de bedste råd 
Anmeld