Kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Min cyklus er på 29-30 dage, mens kommer 29 og aftenen eller 30 om morgenen (vågner ofte af det). Mine tegn på mens er feber og meget slem kvalme og kommer som regel en dag eller to inden.

Det er nu dag 30 om eftermiddagen og har ikke haft det mindste tegn på mens. Derimod har jeg haft en smule mavekneb/mavekramper. Èr mavekneb/mavekramper tegn på graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Anonym trådstarter

28. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Min cyklus er på 29-30 dage, mens kommer 29 og aftenen eller 30 om morgenen (vågner ofte af det). Mine tegn på mens er feber og meget slem kvalme og kommer som regel en dag eller to inden.

Det er nu dag 30 om eftermiddagen og har ikke haft det mindste tegn på mens. Derimod har jeg haft en smule mavekneb/mavekramper. Èr mavekneb/mavekramper tegn på graviditet?

Er det lige som mens. smerter du mener?  Det kan man nemlig godt have selv om man er gravid. 

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er det lige som mens. smerter du mener?  Det kan man nemlig godt have selv om man er gravid. 

Altså, jeg har normalt ikke smerter som mavekneb/mavekramper ved mens. Jeg har normalt feber og kvalme, altså ubehav og ikke smerter.

Men har idag haft sådan lidt mavekneb og ingen mens. Og jeg har stadig ikke fået nogle tegn på mens.

Mon jeg er gravid? Jeg tør næsten ikke teste. Har simpelthen brugt SÅ mange penge på tester forgæves fordi jeg skruk som jeg var, var klar på dagen.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym skriver:

Altså, jeg har normalt ikke smerter som mavekneb/mavekramper ved mens. Jeg har normalt feber og kvalme, altså ubehav og ikke smerter.

Men har idag haft sådan lidt mavekneb og ingen mens. Og jeg har stadig ikke fået nogle tegn på mens.

Mon jeg er gravid? Jeg tør næsten ikke teste. Har simpelthen brugt SÅ mange penge på tester forgæves fordi jeg skruk som jeg var, var klar på dagen.

Det er svært at sige. Der er nok ikke andet for end at tage en test. Måske vente et par dage hvis det er. 

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er svært at sige. Der er nok ikke andet for end at tage en test. Måske vente et par dage hvis det er. 

Tak .. Det er helt en lettelse at være kommet ud med det

Anmeld

28. juni 2011

Anonym skriver:

Tak .. Det er helt en lettelse at være kommet ud med det

Kender følelsen . Håber der er gevinst!! 

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Kender følelsen . Håber der er gevinst!! 

Tak, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.