Feststed på Djursland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Ammi

samantha1986 skriver:

Gud ja hvorfor har jeg da ikke tænkt på det. det ligger jo ikke langt væk og kender faktisk en der arbejder derude.

Vi havde snakket om boslum, men kæresten mener ikke det er fint nok, og så er det da svært at stille nogen tilfreds. For mit ønske er at vi kan feste der så langt tid vi har lyst til og det kan man netop i et forsamlingshus

Jeg er glad for du kan bruge det

Jeg er helt sikkert enig med dig i at det gælder om at man ikke lige pludselig skal lukke festen fordi man ikke må være der. Der ville være så nedern. Men ja fuglsøcenteret er mit bedste bud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

samantha1986

Ammi skriver:

Jeg er glad for du kan bruge det

Jeg er helt sikkert enig med dig i at det gælder om at man ikke lige pludselig skal lukke festen fordi man ikke må være der. Der ville være så nedern. Men ja fuglsøcenteret er mit bedste bud.

De lå desværre lidt højere i pris end vi havde afsat, og desværre kunne vi ikke selv få lov til at pynte som vi ville. Så¨nu overvejer vi lige hvad vi gør

Anmeld

29. juni 2011

samantha1986

mortilflere skriver:

er der priser derinde eller har du ringet

Assentoft kro , eller gl estrup er jo oxo en mulighed

Jeg mener jeg så priserne derinde.

Gl. estrup ville jeg rigtig gerne, men nej siger kæresten. Tror vi ender med et forsamlingshus. Sådan lød det på ham

Anmeld

29. juni 2011

samantha1986

Vil bare lige fortælle at vi er nået til enighed om Grønfeld forsamlingshus, så nu er der sendt en mail afsted til dem, og så håber vi at måtte komme ud og se det.

Men tusinde tak for jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.