Feststed på Djursland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.300 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

samantha1986

Vi leder med lys og lygte efter et feststed hvor vi kan holde vores bryllup. Vi kan ikke helt blive enige, men tro vi er nået frem til følgende.

Det skal være i nærheden eller i Grenaa eller Ebeltoft.

Forsamlingshus er helt fint, og så få maden ude fra (så et i ulstrup nær Ebeltoft, i tv, men kan ikke finde noget på nettet)

Vi er fra ebeltoft, men har også familie i Grenaa, derfor er det lige meget om det ligger i den ene eller anden by, eller om det ligger midt imellem.

Vi havde kig på ree park og hotel ebeltoft strand, men begge er for dyre. Ebeltoft park hotel har vi ikke gode erfaringer med. Og har lige snakket med Dronningens ferieby i Grenaa og de lejer helst ikke ud til bryllup mere.

Håber I kan hjælpe os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Frejsmor

samantha1986 skriver:

Vi leder med lys og lygte efter et feststed hvor vi kan holde vores bryllup. Vi kan ikke helt blive enige, men tro vi er nået frem til følgende.

Forsamlingshus er helt fint, og så få maden ude fra (så et i ulstrup nær Ebeltoft, i tv, men kan ikke finde noget på nettet)

Vi er fra ebeltoft, men har også familie i Grenaa, derfor er det lige meget om det ligger i den ene eller anden by, eller om det ligger midt imellem.

Vi havde kig på ree park og hotel ebeltoft strand, men begge er for dyre. Ebeltoft park hotel har vi ikke gode erfaringer med. Og har lige snakket med Dronningens ferieby i Grenaa og de lejer helst ikke ud til bryllup mere.

Håber I kan hjælpe os.

Hej og tillykke med det forestående bryllup..

Nu ved jeg ikke hvor mange gæster I skal have eller hvad jeres budget er, men jeg er selv opvokset i Ebeltoft og både min og min lillebrors konfirmation blev holdt på Restaurant Overmøllen i Fremmøller(lidt udenfor Ebeltoft), og det var simpelthen bare så godt.. Det er i super smukke naturskønne omgivelser og deres mad var rigtig god(de har endda fisk på menu'en fra egen sø, som de selv avler, så vidt jeg husker)

Så det kunne måske være et bud.. www.overmollen.dk

Under alle omstændigheder håber jeg I får et rigtig godt bryllup..

Knus

Anmeld

28. juni 2011

samantha1986

BabyBambi skriver:

Hej og tillykke med det forestående bryllup..

Nu ved jeg ikke hvor mange gæster I skal have eller hvad jeres budget er, men jeg er selv opvokset i Ebeltoft og både min og min lillebrors konfirmation blev holdt på Restaurant Overmøllen i Fremmøller(lidt udenfor Ebeltoft), og det var simpelthen bare så godt.. Det er i super smukke naturskønne omgivelser og deres mad var rigtig god(de har endda fisk på menu'en fra egen sø, som de selv avler, så vidt jeg husker)

Så det kunne måske være et bud.. www.overmollen.dk

Under alle omstændigheder håber jeg I får et rigtig godt bryllup..

Knus

Hej

Ej hvor sjovt med en herude fra skønne Ebeltoft.

Vi invitere nok omkring 65 personer, men mon ikke de godt vil kunne klare det hvis det endelig var.

Vil da i hvert fald lige gå ind og tjekke dit link ud, og så sige tusinde tak for dit svar

Anmeld

28. juni 2011

Frejsmor

samantha1986 skriver:

Hej

Ej hvor sjovt med en herude fra skønne Ebeltoft.

Vi invitere nok omkring 65 personer, men mon ikke de godt vil kunne klare det hvis det endelig var.

Vil da i hvert fald lige gå ind og tjekke dit link ud, og så sige tusinde tak for dit svar

Ja helt sikkert... Er også første gang jeg lige er stødt på en fra Ebeltoft af herinde..

Jeg ved faktisk ikke helt hvad de har kapacitet til, men det er jo i hvert fald værd at undersøge..

Jamen det synes jeg da du skal gøre, det er i hvert fald et rigtig smukt sted.. Og det var så lidt da..

Anmeld

28. juni 2011

samantha1986

BabyBambi skriver:

Ja helt sikkert... Er også første gang jeg lige er stødt på en fra Ebeltoft af herinde..

Jeg ved faktisk ikke helt hvad de har kapacitet til, men det er jo i hvert fald værd at undersøge..

Jamen det synes jeg da du skal gøre, det er i hvert fald et rigtig smukt sted.. Og det var så lidt da..

Har snust lidt på deres hjemmeside, men skal vist have kæresten til at kigge nærmere på det. Han er lidt bedre til sådan noget.

Men tusinde tak i hvert.

Det er faktisk utroligt der ikke er flere fra Ebeltoft herinde

Anmeld

28. juni 2011

Frejsmor

samantha1986 skriver:

Har snust lidt på deres hjemmeside, men skal vist have kæresten til at kigge nærmere på det. Han er lidt bedre til sådan noget.

Men tusinde tak i hvert.

Det er faktisk utroligt der ikke er flere fra Ebeltoft herinde

Hehe det er bare iorden og det var da helt sikkert så lidt..

Tja, men det kan jo også være de gemmer sig et sted derude, eller ligesom jeg er opvokset i Ebeltoft, men ikke bor der længere..

Jeg har dog stadig lidt familie i Ebeltoft, så jeg kommer tilbage til byen et par gange om året, og genser det hele..

Anmeld

28. juni 2011

samantha1986

BabyBambi skriver:

Hehe det er bare iorden og det var da helt sikkert så lidt..

Tja, men det kan jo også være de gemmer sig et sted derude, eller ligesom jeg er opvokset i Ebeltoft, men ikke bor der længere..

Jeg har dog stadig lidt familie i Ebeltoft, så jeg kommer tilbage til byen et par gange om året, og genser det hele..

Ja det kan man ikke vide, om det er sådan det forholder sig :-)

Det er nu også en dejlig by, og når du nu har familie her så er der da heldigvis rig mulighed for at komme hertil

Anmeld

28. juni 2011

Frejsmor

samantha1986 skriver:

Ja det kan man ikke vide, om det er sådan det forholder sig :-)

Det er nu også en dejlig by, og når du nu har familie her så er der da heldigvis rig mulighed for at komme hertil

Nej det er jo lige det..

Ja lige præcis og det benytter jeg mig også af så ofte som jeg kan, det er en rigtig dejlig by og jeg savner den da helt sikkert!!

Er du også opvokset i Ebeltoft, eller er du tilflytter?

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

samantha1986 skriver:

Håber I kan hjælpe os.

Hej.

Vi havde Krajbjerg forsamlingshus til vores barnedåb hvor vi var 40 personer. Det er ikke voldsomt fancy, men vi gav kun 1700 for det fra lørdag kl 9 til søndag kl 19

Der er mulighed for at hænge flag op på huset og så er køkkenet fint nok efter behov og toilet til både ham og hende
Og så har de en lille 1. sal hvor jeg så sag og ammede.

Anmeld

28. juni 2011

samantha1986

Tina&Martin skriver:

Hej.

Vi havde Krajbjerg forsamlingshus til vores barnedåb hvor vi var 40 personer. Det er ikke voldsomt fancy, men vi gav kun 1700 for det fra lørdag kl 9 til søndag kl 19

Der er mulighed for at hænge flag op på huset og så er køkkenet fint nok efter behov og toilet til både ham og hende
Og så har de en lille 1. sal hvor jeg så sag og ammede.

Hej

tusinde tak, det vil da jeg lige undersøge. Ved ikke hvordan det ligger i forhold til hvor vi bor, men det kan jeg da finde ud af.

kan godt lide det der er en overetage. Vi har bestemt der ikke skulle børn med, men kan godt se at hvis det endelig er kan børnene være der oppe med en barnepige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.