Md-scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Lulle25

Så har vi været til md scanning i dag, og alt var som det skulle være efter hvad jordmoderen kunne se. De havde fået nyt scannings maskine, så den scanner jeg skulle følge med på var ikke tilsluttet, så det var lidt øv. Så hun fortalte hvad hun kiggede efter de forskellige steder, men det var bare lidt traels jeg ikke kunne se det.

Bagefter scannede hun lige hurtig så jeg kunne se at alt var ok.

Så det var rigtig dejlig at se den lille

Knus Louise 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

BellaT

Dejligt med en fin scanning. Et lille kig ind til babyen. Og skønt at alt er som det skal være derinde.

Anmeld

9. december 2008

ivfmarie

Det var da skønt at alt var ok... Men lidt øv at du ikke fik set så meget .
Det er jo lissom det eneste bevis man har på at flimsen er derinde - for du er ikke begyndt at mærke liv endnu, eller?
Tænk at du er i uge 18 på dit profil billede... hvis jeg så sådan ud til daglig ville jeg være lykkelig ...

Kunne de se pige/dreng??

Marie

Anmeld

9. december 2008

BellaT

He he, ja, det er godt nok en FLOT mave du har! Sådan ser jeg ud nu og jeg er ikke den mindste smule gravid. Og du er 18 uger henne!! Viiiildt!

Anmeld

10. december 2008

Muffinmus

ej, det var da kedeligt ikke at følge med....øv øv, men super fedtt at alt bare var som det skulle være

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Træls du ikke kunne følge med (det prøvede jeg også med Julius ) Men hvor skønt at alt var som det skulle være ;-))) og tænk du er halvvejs !!!

kh Birgitte

Anmeld

11. december 2008

Lulle25

Tark piger.
Lige svar på jeres spørgsmål. Vi ville ikke vide kænnet så det spran hun over, havde jo troet jeg lige selv kunne lure det på skærmen, men nej det kunne jeg jo så ikke.
Og ja jeg mærker masser af live både spark og hikke (meget tit)

Jeg er nu halvvejs og havde taget lidt på men har tabt mig igen da jeg bare er så syg, kaster op og har diaré og har ikke spist i snart 2 døgn kun drukket, så vi må håbe alt er anderledes i morgen.

Og tak for jeres søde kommentare om min mavse, har virkelig også pres over jeg skal til at være tyk igen, det er jo ikke så længe siden sidst

Kh Louise 20+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.