Sundhedsplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

annec

Assi skriver:

Det tror jeg de fleste SP tilbyder! Det tilbud fik vi også ved den første. Det var bare et besøg, hvor vi lærte hinanden lidt at kende, hun hørte om graviditet og tanker om det at blive forældre. Det var rigtig rart, synes jeg. På den måde var det første besøg, efter babyen var født, mere trygt.

Ja okay Så det bare hvor man snakker og lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

MortilCilas

annec skriver:

Hej alle sammen

Den sundhedsplejerske som vi skal have, ringede her til morgen for at sppørge om hun måtte komme på et hjembesøg inden jeg har termin. Og det måtte hun da meget gerne.

Det er hvis fordi min ungmødregruppe først starter op d. 5/8 og jeg har termin d. 15/8, så jeg vil ikke rigtig kunne nå at være med særligt meget.

Men er der nogen der har prøvet at hun er kommet på besøg inden man har født? Hvis ja, hvad skal hun så?

Hilsen Anne, og go dag til jer alle

Min sundhedsplejerske kom en tur, ca halvanden måned før min termin, og vi snakked bare lidt om hvad jeg forvented når den lille kom, og så fik jeg nogle foldere, med forskellige ting. Også fik jeg også lige set hende, inden hun skulle komme til den lille

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

annec skriver:

Hej alle sammen

Den sundhedsplejerske som vi skal have, ringede her til morgen for at sppørge om hun måtte komme på et hjembesøg inden jeg har termin. Og det måtte hun da meget gerne.

Det er hvis fordi min ungmødregruppe først starter op d. 5/8 og jeg har termin d. 15/8, så jeg vil ikke rigtig kunne nå at være med særligt meget.

Men er der nogen der har prøvet at hun er kommet på besøg inden man har født? Hvis ja, hvad skal hun så?

Ja her kommer sundhedsplejersken også inden jeg fødte første gang og det samme denne gang... 

Det er for at lære hinanden en smule at kende inden, snakke om forskellige ting, hvis man er bekymret for noget eller har spørgsmål... 

Synes det er fantastisk de er begyndt på det... 

Anmeld

28. juni 2011

MLT

annec skriver:

Nå okay, hun sagde bare at jeg ikke rigtig vil nå at være med i ungmødregruppen, så hun vil tilbyde mig at hun kom hjem til mig i stedet

Super sødt af hende, at hun så kommer hjem til dig 
Da vi havde en på besøg, snakkede vi bare om min kæreste og jeg. Vores familier. Om vi er klar. Hvad vi forventede, og sådan noget. F.eks. efter snakken fandt vi sammen ud af, at jeg ikke havde brug for at komme i sådan en ungmødregruppe. Jeg tror, at hun vil finde ud af, hvilke behov I har

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

annec skriver:

Hej alle sammen

Jeg havde ikke min SP på besøg inden jeg fødte 

Anmeld

28. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi har sagt ja til tilbuddet om at hun kommer på besøg inden baby er her.. mest fordi vi gerne vil høre om vi har indrettet os fornuftigt nok og om vi har gennemtænkt placeringerne godt nok..

Glæder mig til at hun kommer faktisk.. er også nervøs men det er jeg altid med nye mennesker..

Anmeld

28. juni 2011

mor 2010

vi fik ikke tilbudt besøg før fødsel, men jeg ville helt sikkert ha sagt ja hvis tilbuddet havde været der

Anmeld

28. juni 2011

K&S

annec skriver:

Hej alle sammen

Vi havde besøg af vores SP 1½ måneds tid, inden jeg fødte og det var super! Det er bestemt ikke alle kommuner, der tilbyder det, så nyd at I får tilbuddet

Vores SP synes det er rart at møde parret, INDEN de blev forældre, så hun måske kunne se hvis der var sket en drastisk ændring i væremåde m.m. i forhold til forebyggelse af fødselsdepression hos både mor & far

Og ellers snakkede vi bare om løst og fast

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

annec skriver:

Hej alle sammen

Jeg havde ikk min SP på besøg før jeg fødte ..  Men synes det er en rigtig god idé så man ved hvem der kommer og skal kigge på sin lille baby  

Jeg mødte faktisk selv ringe og hører på kommunen hvornår min SP ville komme efter 14 dage  Var jeg faktisk ret gal over !

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

annec skriver:

Hej alle sammen

Vi havde også besøg af vores. Det er for at lære hinanden lidt bedre at kende inden den lille kommer. Hun spurgte ind til hvordan vi havde mødtes, om vi var gift, arbejde, familie og sådanne ting.

Rigtig hyggeligt, for hun var en skøøøøøn kvinde, så er glad for at hun lige kunne komme inden musen kom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.