Sundhedsplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

annec

Hej alle sammen

Den sundhedsplejerske som vi skal have, ringede her til morgen for at sppørge om hun måtte komme på et hjembesøg inden jeg har termin. Og det måtte hun da meget gerne.

Det er hvis fordi min ungmødregruppe først starter op d. 5/8 og jeg har termin d. 15/8, så jeg vil ikke rigtig kunne nå at være med særligt meget.

Men er der nogen der har prøvet at hun er kommet på besøg inden man har født? Hvis ja, hvad skal hun så?

Hilsen Anne, og go dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Assi

Det tror jeg de fleste SP tilbyder! Det tilbud fik vi også ved den første. Det var bare et besøg, hvor vi lærte hinanden lidt at kende, hun hørte om graviditet og tanker om det at blive forældre. Det var rigtig rart, synes jeg. På den måde var det første besøg, efter babyen var født, mere trygt.

Anmeld

28. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er ikke blevet det tilbudt de to gange jeg har været gravid - så tror det er forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Julie<3

annec skriver:

Hej alle sammen

Den sundhedsplejerske som vi skal have, ringede her til morgen for at sppørge om hun måtte komme på et hjembesøg inden jeg har termin. Og det måtte hun da meget gerne.

Det er hvis fordi min ungmødregruppe først starter op d. 5/8 og jeg har termin d. 15/8, så jeg vil ikke rigtig kunne nå at være med særligt meget.

Men er der nogen der har prøvet at hun er kommet på besøg inden man har født? Hvis ja, hvad skal hun så?

Hilsen Anne, og go dag til jer alle

Jeg mener min sundhedplejske kom halvanden månede før jeg fødte min datter ...

og her var det bare lige for og hilse på forældrene også bare snakke lidt med os om hvordan, vi havde det med og skulle være unge forældre ...
Det var ikke noget andet ...

Anmeld

28. juni 2011

A.

det er meget normalt at sp kommer inden man har født så det ar ikke noget med din ungmødregruppe at gøre hun vil høre hvordan du har  det se om i mangler hjælp til noget og bare sådan hygge snak..

Anmeld

28. juni 2011

MLT

Vi havde også sådan en sundhedsplejerske der har med unge at gøre på besøg. Det var dog først i graviditeten .
Har du haft en på besøg tidligere?

Anmeld

28. juni 2011

annec

MichelleLjungberg skriver:

Vi havde også sådan en sundhedsplejerske der har med unge at gøre på besøg. Det var dog først i graviditeten .
Har du haft en på besøg tidligere?

Nej har jeg ikke Huun kommer i næste uge

Anmeld

28. juni 2011

annec

A. skriver:

det er meget normalt at sp kommer inden man har født så det ar ikke noget med din ungmødregruppe at gøre hun vil høre hvordan du har  det se om i mangler hjælp til noget og bare sådan hygge snak..

Nå okay, hun sagde bare at jeg ikke rigtig vil nå at være med i ungmødregruppen, så hun vil tilbyde mig at hun kom hjem til mig i stedet

Anmeld

28. juni 2011

annec

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg mener min sundhedplejske kom halvanden månede før jeg fødte min datter ...

og her var det bare lige for og hilse på forældrene også bare snakke lidt med os om hvordan, vi havde det med og skulle være unge forældre ...
Det var ikke noget andet ...

Ja okay tak for svar

Anmeld

28. juni 2011

annec

MoarHvidovre skriver:

Jeg er ikke blevet det tilbudt de to gange jeg har været gravid - så tror det er forskelligt fra kommune til kommune

Ja det kan godt være at det er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.