har været ved tandlægen med Tif nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Loggidut

og fået tjekket de små tænder...hun sad på mit skød, og fandt sig bare i at tandlægen ragede inde i hendes mund, der blev knipset på bisserne, og vrikket og mærket ...ja hun tog det hele uden at rykke på sig overhovedet, tandlægen kunne så konstatere at der var slået en mikroflig af hendes ene fortand, og overlæben var flækket på indvendig side, hendes læbebånd var revet over...igen! men det gjore ikke noget, for det var i forvejen meget kort, så det var ingen skade til...
nå da så vi havde sat der længe...ca 10 min. kom jeg til at kigge på hende...og der sad hun, helt rød om øjnene, og med de største tårer jeg nogen sinde har set, men uden at sige noget som helst...hun var bare helt og aldeles ked af det...og da så jeg sagde nok til tandlægen, og trykkede hende ind til mig, kind mod kind, så begyndte hun bare at hulke, ikke skrige eller noget, bare hulk, og med de største tårer...øj hvor jeg blev ked af det...normalt ville hun jo gå berserkergang...men ikke i dag...

umiddelbart er der kun slået en flig af, og muligheden for at tænderne er trykket lidt ind er der..men det er først noget de vil kigge på når hun får de nye tænder...suk, det var fandme synd for hende, men 3 sek. efter var hun parat igen...og føjede hen over gulvet som om intet var sket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

bette

agghh jamen hvad har hun dog lavet??

hvorfor græd hun? var det fordi det gjorde ondt det tandlægen gjorde eller hvad?

hun er godt nok dygtig hende tif..
damn jeg ville også have begyndt at hyle hvis mikkels tåre bare strømmede ned af ham..

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

jammen hun slog sig jo igen og igen i går...on off...

og det endte jo med en blodig mund...som vi så fik tjekket ved tandlægen i dag!

Anmeld

9. december 2008

Kaufie

Puuuha, så næsten hellere at de skriger hva'?

Aj, hvor er hun altså bare dygtig at kunne sidde så stille selvom det sikkert har været væmmeligt at have en fremmed til at rode sig i munden efter sådan en omgang.

Er der egentlig ikke noget med at man skal melde det til forsikringen nu - det skal man ihvert fald hvis tanden var slået helt ud - bare så man er dækket hvis der skulle være sket skade på de blivende tænder....

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

det sagde hun ikke noget om, men jeg ved da vi har snakket om det før...hun tror så heller ikke der er sket noget, men vil notrere det i hendes sag til hun bliver ældre...

nej det er slet ikke til at holde ud med sådan en fremmede dame som roder i munden, og slet ikke når den er så øm!
men et eller andet sted synes jeg ikke hun er så dygtig, for jeg ville nu nok hellere havde haft hun skreg, så jeg vidste hun var ked af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.