og fået tjekket de små tænder...hun sad på mit skød, og fandt sig bare i at tandlægen ragede inde i hendes mund, der blev knipset på bisserne, og vrikket og mærket ...ja hun tog det hele uden at rykke på sig overhovedet, tandlægen kunne så konstatere at der var slået en mikroflig af hendes ene fortand, og overlæben var flækket på indvendig side, hendes læbebånd var revet over...igen! men det gjore ikke noget, for det var i forvejen meget kort, så det var ingen skade til...
nå da så vi havde sat der længe...ca 10 min. kom jeg til at kigge på hende...og der sad hun, helt rød om øjnene, og med de største tårer jeg nogen sinde har set, men uden at sige noget som helst...hun var bare helt og aldeles ked af det...og da så jeg sagde nok til tandlægen, og trykkede hende ind til mig, kind mod kind, så begyndte hun bare at hulke, ikke skrige eller noget, bare hulk, og med de største tårer...øj hvor jeg blev ked af det...normalt ville hun jo gå berserkergang...men ikke i dag...

umiddelbart er der kun slået en flig af, og muligheden for at tænderne er trykket lidt ind er der..men det er først noget de vil kigge på når hun får de nye tænder...suk, det var fandme synd for hende, men 3 sek. efter var hun parat igen...og føjede hen over gulvet som om intet var sket!
Anmeld