Det vildeste er lige sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Neon

Hej Alle.. Der er nok ikke så mange der kender mig herinde.. Men jeg smed pillerne d. 25/5 og havde en periode med ømme bryster og sådan, hvilket gik over.. Jeg tog også en test som var fuldstændig negativ.. Det var faktisk meningen at jeg først skulle blive gravid om et par måneder. så i dag, tænker jeg at jeg lige tager en test, da mine bryster er vokset, hvilket de ikke har gjort siden 7 klasse. Jeg tester egentlig kun for at være sikker på den er negativ, så jeg kan aftale med min kæreste er vi beskytter os bedre frem over.. Jeg kigger hurtigt på testen og den er fuldstændig positiv! Hold op et chok! Det var selvfølgelig det vi ville, men når man er sikker på den er negativ også lige pludselig ikke, det er en syg følelse! Nå, men jeg skriver lige til jer her, fordi vi har aftalt vi ikke skal sige det til nogen, før jeg har taget 1000 teste mere og været til lægen.. Skulle bare lige dele oplevelsen med nogen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nessie

Tillykke med overraskelsen

Anmeld

28. juni 2011

Saaby

Hvor skønt.... Stort tillykke..

Anmeld

28. juni 2011

acdp8620

Eij hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

28. juni 2011

musse1

Neon skriver:

Hej Alle.. Der er nok ikke så mange der kender mig herinde.. Men jeg smed pillerne d. 25/5 og havde en periode med ømme bryster og sådan, hvilket gik over.. Jeg tog også en test som var fuldstændig negativ.. Det var faktisk meningen at jeg først skulle blive gravid om et par måneder. så i dag, tænker jeg at jeg lige tager en test, da mine bryster er vokset, hvilket de ikke har gjort siden 7 klasse. Jeg tester egentlig kun for at være sikker på den er negativ, så jeg kan aftale med min kæreste er vi beskytter os bedre frem over.. Jeg kigger hurtigt på testen og den er fuldstændig positiv! Hold op et chok! Det var selvfølgelig det vi ville, men når man er sikker på den er negativ også lige pludselig ikke, det er en syg følelse! Nå, men jeg skriver lige til jer her, fordi vi har aftalt vi ikke skal sige det til nogen, før jeg har taget 1000 teste mere og været til lægen.. Skulle bare lige dele oplevelsen med nogen 

hvor er det dog fedt for jer, stort tillykke med graviteten, sikke skønne mdr. det bliver for jer

Anmeld

28. juni 2011

Neon

Tusind tak! Det er så urealistisk især når jeg havde den følelse med at jeg bare skulle være helt sikker på den var negativ! Men kan mærke glæden så småt begynder at sprede sig og det blev 10 gange bedre af min kæreste, som også lidt var i chok også bare sagde "Ej hvor dejligt "

Anmeld

29. juni 2011

BettesBetSki

stort stort tillykke!!!

Hvornår testede du negativ første gang?

Anmeld

29. juni 2011

Neon

Det gjorde jeg for cirka 1-2 uger siden.. Så det har nok været lidt for tidligt at jeg testede.. Men stort set efter befrugtningen havde jeg ømme brystvorter og mens. smerter.. Men troede bare det var fordi jeg var stoppet med mine piller..

Anmeld

29. juni 2011

LotteN

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.