Hvorfor får jeg ondt i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Lullaby

Normalt bliver Bella hentet i bh imellem 14-14.30. Hun bliver desuden afleveret sent som regel imellem 9-9.30. Jeg har ikke så mange timer så derfor er der ikke nogen grund til at hun er der mange timer. Normalt om onsdagen skal jeg møde kl 11 og min mand får fri der så han plejer at hente tøserne i bh og dagpleje kl 14 som vi plejer men i morgen er der problemer. Han skal møde kl 15 til møde så det er først når jeg har fri kl halv 4 at de kan hentes. Og det er her min mavepine opringer fra. Jeg bryder mig virkelig ikke om at de skal passes så længe Forstå mig ret, jeg ved da godt at der er mange børn der er der meget længere men jeg bryder mig ikke om, at Bella skal være en af de sidste der skal hentes. Tænj nu hvis hun tror vi ikke kommer. Kan I høre hvor fjollet jeg lyder? Det er da tosset at jeg reagerer sådan og jeg ved da godt at når jeg får arbejde at hun skal være der meget længere men jeg kan ikke gøre for det. Det er lige før jeg overvejer at blive hjemme og hente dem tidligt som jeg plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

Christinahr

Anja Nørreslet skriver:

Normalt bliver Bella hentet i bh imellem 14-14.30. Hun bliver desuden afleveret sent som regel imellem 9-9.30. Jeg har ikke så mange timer så derfor er der ikke nogen grund til at hun er der mange timer. Normalt om onsdagen skal jeg møde kl 11 og min mand får fri der så han plejer at hente tøserne i bh og dagpleje kl 14 som vi plejer men i morgen er der problemer. Han skal møde kl 15 til møde så det er først når jeg har fri kl halv 4 at de kan hentes. Og det er her min mavepine opringer fra. Jeg bryder mig virkelig ikke om at de skal passes så længe Forstå mig ret, jeg ved da godt at der er mange børn der er der meget længere men jeg bryder mig ikke om, at Bella skal være en af de sidste der skal hentes. Tænj nu hvis hun tror vi ikke kommer. Kan I høre hvor fjollet jeg lyder? Det er da tosset at jeg reagerer sådan og jeg ved da godt at når jeg får arbejde at hun skal være der meget længere men jeg kan ikke gøre for det. Det er lige før jeg overvejer at blive hjemme og hente dem tidligt som jeg plejer

Jeg har det PRÆCIS ligesom dig. Jeg kan først hente hende efter tre fordi hun sover til tre og når jeg selv ahr fri halv to får jeg det bare dårligt.

Vi har ansat en barnepige for at undgå de få dage det vil dreje sig om til kl halv fem. JEg kan heller ikke lide det.

Anmeld

9. december 2008

Honningblomst

Jeg hader også at hente sent...og derfor er det deres far der gør det onsdag, min mor tirsdag og torsdag og så har jeg tidligt fri de andre dage...
Hvilken børnehave er det hun går I??
Knus..

Anmeld

9. december 2008

Lullaby

Hvilken børnehave er det hun går I??

Prins Jørgens gården og hun er rigtig glad for at være der. Jeg ville ønske der var nogen der kunne hente dem men min svigermor der normalt kan i sådanne tilfælde er igang med sin bachelor og er rimelig stresset

Anmeld

9. december 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Prins Jørgens gården og hun er rigtig glad for at være der. Jeg ville ønske der var nogen der kunne hente dem men min svigermor der normalt kan i sådanne tilfælde er igang med sin bachelor og er rimelig stresset

Øv, det var ærgeligt...men for en gangs skyld går det jo nok...min søn har også gået der, men han kom hurtigt videre. Har faktisk også selv gået der i kort tid...sjovt nok,
Knus..

Anmeld

9. december 2008

stumpen-89

Uuh Anja.. Jeg vil gerne hjælpe dig

Anmeld

9. december 2008

fam.4xc

mhmmm ja jeg har det jo lidt på samme måde og så alligevel ik... for som jer har jeg jo heller ik fået mine piger for at de skal passe af andre...
MEN min store pige Caroline på 3 1/2 vil faktisk ik hentes før efter kl 15 for det er efter frokost de er mest ude eller fordyber sig i forskellige ting mens de mindre sover til middag... så hun blir faktisk sur hvis man kommer efter frugt...
Catrine på 1 år har vist ingen tids fornemmelse og er først lige ved at blive glad for sin vuggestue, så hun har konsekvent ik haft fridage eller specielt tidlige dage med mig endnu..

SÅ om mandagen når jeg har fri kl 13 bruger jeg tiden fra kl 13-15 praktisk... på indkøb, vask eller rengøring og har det ik skidt over det
I morgen har jeg fri men begge piger skal afsted... men de skal jo ik afsted 06.30 som normalt... det er mere hvis jeg har 2 fridage i træk jeg holder Caroline hjemme, for ellers nyder jeg at ku bruge min fridag på det kedelige huslige, så det er væk og der er 100 % børnetid når de så er hjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.