mhmmm ja jeg har det jo lidt på samme måde og så alligevel ik... for som jer har jeg jo heller ik fået mine piger for at de skal passe af andre...
MEN min store pige Caroline på 3 1/2 vil faktisk ik hentes før efter kl 15 for det er efter frokost de er mest ude eller fordyber sig i forskellige ting mens de mindre sover til middag... så hun blir faktisk sur hvis man kommer efter frugt...
Catrine på 1 år har vist ingen tids fornemmelse og er først lige ved at blive glad for sin vuggestue, så hun har konsekvent ik haft fridage eller specielt tidlige dage med mig endnu..
SÅ om mandagen når jeg har fri kl 13 bruger jeg tiden fra kl 13-15 praktisk... på indkøb, vask eller rengøring og har det ik skidt over det

I morgen har jeg fri men begge piger skal afsted... men de skal jo ik afsted 06.30 som normalt... det er mere hvis jeg har 2 fridage i træk jeg holder Caroline hjemme, for ellers nyder jeg at ku bruge min fridag på det kedelige huslige, så det er væk og der er 100 % børnetid når de så er hjemme..
Anmeld