Hvad giver I manden i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2008

Mary

Henrik får en elguitar med forstærker og hvad der nu ellers følger med sådan en Det er noget han virkelig virkelig ønsker sig, men den er ret peberet sådan en sag, så mine forældre er med i den, og derudover er der kun hjemmelavede gaver fra ungerne Så min far, som har god forstand på sådan noget hat stået for indkøbet - det er da nemt, haha Jeg sagde bare at den skulle være hvid

Faktisk var det slet ikke meningen vi skulle gi hinanden gaver da vi havde besluttet at købe den stol vi har sukket efter til vores stue i temmelig lang tid, men Henrik fik pludselig en pæn pengegave, så nu har vi sgisme købt den udover julegave, haha - fed jul!! Vil I se?? Vi får den på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

Lulle25

Hold op Mette prøv lige og gå shop amok men manden må da blive overglad.

Tak for alle jeres ideér, jeg er røget i tænkebox, for ski har manden jo, og guitar får vi ikke brug for for det tager jo noget tid at lære at spille

En wii er da en god ide´så det vil jeg da lige overveje

Kh Louise og tak for hjælpen

Anmeld

9. december 2008

Lise

Min mand får ingenting..det ku det ik blive til i år..

Jeg får heller ikke noget af ham....

Hilsen fattigrøven

Anmeld

9. december 2008

Rasmine

Lulle25 skriver:

Hold op Mette prøv lige og gå shop amok men manden må da blive overglad.

Tak for alle jeres ideér, jeg er røget i tænkebox, for ski har manden jo, og guitar får vi ikke brug for for det tager jo noget tid at lære at spille

En wii er da en god ide´så det vil jeg da lige overveje

Kh Louise og tak for hjælpen

Jamen, nu er det nogle penge som er dumpet lige ned mellem hænderne på mig uden jeg havde regnet med det og, så synes egentlig han har fortjent det.

Får helt dårlig samvittighed, når man ser Jer andre, som ikke skal have eller give (gemalen) gaver.

Anmeld

9. december 2008

ivfmarie

Vi skal vist ikke gi hindanden noget... de penge der skulle have været brugt (og egentlig allerede er brugt) ryger i en opsparingspulje, vi bliver nødt til at have os en ny seng... vi får begge dårlig ryg af den vi har. Så nu skal vi have elevationsseng - hvor mormor er det lige!!

Marie - der ellers gerne ville have haft en wii, eller et par gode outdor-bukser, eller et cykelstativ, eller ... eller...

Anmeld

9. december 2008

Lise

Mebach skriver:

Jamen, nu er det nogle penge som er dumpet lige ned mellem hænderne på mig uden jeg havde regnet med det og, så synes egentlig han har fortjent det.

Får helt dårlig samvittighed, når man ser Jer andre, som ikke skal have eller give (gemalen) gaver.

Arhmen Mette - det skal du ikke få...Det er jo ikke din skyld at vi er på røven, vel?! Vi klarer den nok..jul handler jo ikke om gaver, men om at være sammen med familien, ikke?!

Vi har brugt alle vores sparekroner på genvex-system i hytten, og det er de bedste penge vi længe har givet ud. Det var en pebret omgang, men det er blevet et meget bedre hus at bo i. Så det var vores julegave til hinanden... Og jeg får stillet gavebehovet til min fødselsdag snart

Anmeld

11. december 2008

Lulle25

Vi har også overvejet ikke at give hinanden noget, men ved bare at Palle går shopamok til jul og det er jo fejt hvis man aftaler man ikke skal give hinanden noget,så det vil jeg ikke aftale når jeg ved han ikke kan overholde det.
Kh Louise

Anmeld

11. december 2008

Nadi

Et tørklæde
Jonatan Spangs "Familie"
"Sorte Svin" af David Nielsen
eller
"Livet er et Kick" af Morten Andersen

Anmeld

12. december 2008

Siber

vi havde egentlig også besluttet os for at droppe julegaverne i år, men blev alligevel enige om en lille. så han får en par sutsko

så går vi shop amok til udsalget!

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.