Ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har næsten lige testet positiv og har nu her til aften fået ondt i maven.Det er den øverste del af maven. Det føles spændt og meget ømt. Plus en let kvalme.Nogen der ved Hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Tona

Kvalmen kan jo være meget normal de første par måneder især...det kan også godt gøre ondt i mave/underliv. Men hvis du er utryg ved den måde det gør ondt på, så ville jeg hellere gå en gang for meget til læge end en gang for lidt...men det behøver jo ikke være noget i vejen

Og tillykke med den positive test

Anmeld

28. juni 2011

twinboys

Håber du har fået det bedre og at dete bare er din krop der skal vende sig til at den er gravid...

Tillykke med graviditeten

Majbritt

Anmeld

28. juni 2011

Anonym

Jeg har også for kort tid testet positiv og jeg går også med øm mave og smerter i mave og underliv samt brunligt udflåd, men er vist stadig gravid... mon ikke det bare er kroppen der reger på alle de mange forandringer?

Anmeld

28. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg har også for kort tid testet positiv og jeg går også med øm mave og smerter i mave og underliv samt brunligt udflåd, men er vist stadig gravid... mon ikke det bare er kroppen der reger på alle de mange forandringer?

Jo, jeg havde det samme Lige undtagen udflåd, men det er vist meget normalt. Der er ikke noget galt i at kune mærke ændringerne.

Tillykke 

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Idag går det meget bedre ingen øm mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.