Tak for alle jeres hilsner også på fb.
Det gik jo fint det hele. Jeg fik mig lige 20 min. på øjet i venteværelset, og kort efter kom de og hentede mig. Operationen gik fint, og hun snorksov. Kasper kom fra arbejde, for han ville også gerne være der, når hun vågnede. Hun sov så i 4,5 time, så det var lidt af en ventetid

Da hun endelig var vågen, snakkede hun som et vandfald og kravle ned og op af sengen, så jeg fik dårlige nerver

Vi kunne først få lov at tage hjem, når hun havde tisset, og det kunne hun bare ikke, så igen måtte vi vente og vente. Det er svært, når man ikke helt ved, hvad man skal planlægge mht. dem derhjemme. Kl.18.30 fik vi alligevel lov at køre hjem, med lovning om at komme tilbage, hvis hun ikke havde tisset inden midnat, men det gjorde hun heldigvis.
Hun har været hjemme igår og idag. Hun har det fint og har kun klaget lidt over, at det gjorde ondt, og hun keeeeder sig herhjemme, men jeg har det alligevel lidt skidt med, at hun skal i børnehave og tumle rundt, og at jeg ikke kan være der og passe på hende. Imorgen skal vi i Fårup Sommerland - ja, dårlig planlagt, men det er med familien fra Kbh og en masse andre, og dagen har været fastsat siden sidste år - så er det weekend, mandag er hun hjemme pga. fødselsdag og børnehaven kommer på besøg, så mon ikke hun (jeg) er klar til at starte igen tirsdag.
Vi fik forresten at vide, at det er et ukompliceret brud og indgreb, som de ofte ser. Hun skal have gipsen på i 3 uger, hvor den så skal fjernes, og de to ståltrådspinde hun har i armen trækkes ud blot ved lokalbedøvelse. Så det er heldigvis ikke hele sommeren, hun skal gå med gips og undgå vand.
Knus Line