Signe har brækket håndleddet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Det var da godt nok uheldigt. Øv for en omgang Men det lyder til, at hun er en sej pige - tvivler på, at Caroline havde taget det så fint

God bedring, jeg håber at resten af forløbet foregår uden komplikationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

linemus

Tak for alle jeres hilsner også på fb.

Det gik jo fint det hele. Jeg fik mig lige 20 min. på øjet i venteværelset, og kort efter kom de og hentede mig. Operationen gik fint, og hun snorksov. Kasper kom fra arbejde, for han ville også gerne være der, når hun vågnede. Hun sov så i 4,5 time, så det var lidt af en ventetid

Da hun endelig var vågen, snakkede hun som et vandfald og kravle ned og op af sengen, så jeg fik dårlige nerver Vi kunne først få lov at tage hjem, når hun havde tisset, og det kunne hun bare ikke, så igen måtte vi vente og vente. Det er svært, når man ikke helt ved, hvad man skal planlægge mht. dem derhjemme. Kl.18.30 fik vi alligevel lov at køre hjem, med lovning om at komme tilbage, hvis hun ikke havde tisset inden midnat, men det gjorde hun heldigvis.

Hun har været hjemme igår og idag. Hun har det fint og har kun klaget lidt over, at det gjorde ondt, og hun keeeeder sig herhjemme, men jeg har det alligevel lidt skidt med, at hun skal i børnehave og tumle rundt, og at jeg ikke kan være der og passe på hende. Imorgen skal vi i Fårup Sommerland - ja, dårlig planlagt, men det er med familien fra Kbh og en masse andre, og dagen har været fastsat siden sidste år - så er det weekend, mandag er hun hjemme pga. fødselsdag og børnehaven kommer på besøg, så mon ikke hun (jeg) er klar til at starte igen tirsdag.

Vi fik forresten at vide, at det er et ukompliceret brud og indgreb, som de ofte ser. Hun skal have gipsen på i 3 uger, hvor den så skal fjernes, og de to ståltrådspinde hun har i armen trækkes ud blot ved lokalbedøvelse. Så det er heldigvis ikke hele sommeren, hun skal gå med gips og undgå vand.

Knus Line

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2011

Monica

Hold da op hun er sej hende Signe. Giv lige en update på sommerlandturen.

Anmeld

1. juli 2011

Lulle25

linemus skriver:

Jeg var ved at lave mad, da hun kom grædende ind. Hun fortalte, at hun havde lavet tricks på rutchebanen og var faldet ud over kanten. Hun var godt nok ked af det på en totalt uskabet pinefuld måde, så det gjorde helt ondt i maven på mig, der ellers plejer at puste og sige "Såh såh, smut du ud og leg igen".

Vi har så siddet på hhv. lægevagten, røntgen og skadestuen siden kl.19, og er nu endelig på vej hjem med den lille arm i gips og en melding om at møde derinde imorgen tidlig kl.7.30, for den lille pige skal opereres

Avs for en melding. Lægen antog, at det blev noget med ståltråd i armen og gips i 3-4 ugen, og hun skal i fuld narkose. Øv øv øv på så mange planer.

Nu skal vi hjem i seng, og så gemmer jeg den hårde skal væk og tager mig en hyler, inden jeg falder i dyb søvn, for nøj hvor er jeg træt.

Min stakkels lille pige Der forøvrigt er utrolig sej og har snakket hele aftenen - godt nok med sin utroligt skingre trætte-stemme

Line - der forøvrigt har snot i hele hovedet og mega ondt i ryggen (sikke en klagesang...)

Ej sikke da en omgang. Ja man kan jo godt høre forskel på om det er alvor eller ej i deres gråd Håber hun er hurtigt ovenpå igen også dig nu du er snottet god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.