Signe har brækket håndleddet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

linemus

Jeg var ved at lave mad, da hun kom grædende ind. Hun fortalte, at hun havde lavet tricks på rutchebanen og var faldet ud over kanten. Hun var godt nok ked af det på en totalt uskabet pinefuld måde, så det gjorde helt ondt i maven på mig, der ellers plejer at puste og sige "Såh såh, smut du ud og leg igen".

Vi har så siddet på hhv. lægevagten, røntgen og skadestuen siden kl.19, og er nu endelig på vej hjem med den lille arm i gips og en melding om at møde derinde imorgen tidlig kl.7.30, for den lille pige skal opereres

Avs for en melding. Lægen antog, at det blev noget med ståltråd i armen og gips i 3-4 ugen, og hun skal i fuld narkose. Øv øv øv på så mange planer.

Nu skal vi hjem i seng, og så gemmer jeg den hårde skal væk og tager mig en hyler, inden jeg falder i dyb søvn, for nøj hvor er jeg træt.

Min stakkels lille pige Der forøvrigt er utrolig sej og har snakket hele aftenen - godt nok med sin utroligt skingre trætte-stemme

Line - der forøvrigt har snot i hele hovedet og mega ondt i ryggen (sikke en klagesang...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Joan ( Smallie )

øv hvor træls og så lige her i sommer.

Held og lykke til jer idag og  for at alt går som det skal og mor også har fået det bedre.

til jer

Anmeld

28. juni 2011

..

Det er jeg utroligt ked af at høre, puha kan godt sætte mig ind i hvordan I har det :-(

Håber det går nemt og smertefrit idag, husk at kom med en update.

Anmeld

28. juni 2011

Lise

Stakkels Signe og stakkels mor... :-(

Anmeld

28. juni 2011

sbs78

Puha hvor kan jeg godt forstå dig lige nu. kan godt huske hvordag jeg havde det da Laura brækkede hendes albue sidste år og skulle opereres. Sender jer en masser af tanker.

Anmeld

28. juni 2011

Kaufie

Håber alt kommer til at gå godt i dag - både for Signe og for Line-mor.

Anmeld

28. juni 2011

Grynt

Det er bare så synd for hende, lille mus. Det var da også uheldigt. Knus til dig, for jeg ved det er lige så smertefuldt for dig som for Signe

Anmeld

28. juni 2011

linemus

Tak alle.

Jeg sidder og venter og skal få tiden til at gå. Signe er på operationsstuen nu. Hun er virkelig den sejeste tøs! Hun var meget interesseret, da de lagde drop i hånden på hende, og den fine bamsebjørn hun fik af dem, var hun sådan set ligeglad med.

Synes bare hun er så uheldig Det sidste halve år er hun blevet syet i hagen, fået limet knæet og nu armen. Ja ja, hun er lidt af en akrobat.

Hm... mon jeg kan snige mig til at tage en lur på sofaen her i opholdsrummet?...

- Line

Anmeld

28. juni 2011

birgittemarie

Åh nej da, lille pige Jeg håber sørme operationen er overstået godt og du fik dig en lur i venteværelset.

Øv, hvor var det synd for jer.

Knus B

Anmeld

28. juni 2011

Muffinmus

av da også...og så lige frem opereres, det yder da ikke rat, men de er nogle hårde nysere de unger:-)

Håber alt går vel med arm og pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.