Rigshospitalet, nogen med gode historier ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har kun meget ros til overs for rigshospitalet....

Jeg skulle føde min lille dreng 15 uger før tid og selvom der var meget påstyr derinde på stuen, så fik jeg top omsorg... De var utrolige professionelle....

Og bagefter, når jeg gik gennem gangen ned til neonatalafd fik jeg mange gode snakke med de jordemødre, som havde været med undervejs...

Og de er jo unægtelig grunden til, at han lever idag og er en rigtig lille krudtugle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

spj

Jeg fødte på riget i april 2010 og havde også en rigtig god oplevelse. Dejlig stor fødestue og en rigtig rolig atsmofærde. Rigtig sød jordemoder. Der var vagt skifte lige da jeg havde født og hende den næste jordemoder havde lidt travlt med at få os smidt videre i systemet, men det var overhovedet ikke noget der gjorde oplevelsen dårlig. Jeg kom på barselshotellet og det var virkelig fantastisk. Personalet der var bare så søde.

Anmeld

28. juni 2011

dorthemus

Summer skriver:

Jeg står og skal føde på Riget til November, men jeg har indtil nu ikke haft nogle særlig gode oplevelser derinde, og er nu ved at blive nervøs for hvordan det så er at føde derinde, har de styr på det osv. (ja jeg ved godt at de har taget imod mange fødsler derinde, meennn... )

Jeg har derfor virkelig brug for nogle succes historier om at føde enten alm eller ved planlagt kejsersnit på Riget, så jeg kan få mere ro i sindet.

Er der nogen der kan fortæller om deres oplevelser derinde fra som har været gode ?

Jeg fødte min datter der sidste år i maj og det var en rigtig god oplevelse...kan kun anbefale det

https://www.baby.dk/debat/51321pi1/boern-13-aar/runa-baby--hjemme-fra-barselsgangen.aspx

Anmeld

29. juni 2011

Summer

Tusind tak alle sammen, hvor er det dejligt og betrykkende at høre at i alle har virkelig gode oplevelser fra Riget. Det gør at jeg faktisk er lidt mere tryg ved at skulle føde derinde og håber at jeg får en lige så fantastisk oplevelse som i har fået

Endenu engang tusind tak for at i ville dele jeres oplevelser med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.