Summer skriver:
Jeg står og skal føde på Riget til November, men jeg har indtil nu ikke haft nogle særlig gode oplevelser derinde, og er nu ved at blive nervøs for hvordan det så er at føde derinde, har de styr på det osv. (ja jeg ved godt at de har taget imod mange fødsler derinde, meennn... )
Jeg har derfor virkelig brug for nogle succes historier om at føde enten alm eller ved planlagt kejsersnit på Riget, så jeg kan få mere ro i sindet.
Er der nogen der kan fortæller om deres oplevelser derinde fra som har været gode ?
Hej 
Jeg fødte på Rigshospitalet her i april. For mig var det en super god oplevelse, og personalet var rigtig søde.
Fødestuen jeg var på, var stor og rummelig og der var plads til alle mine "hjælpere" (Kæreste, mor og søster) 
Der var et vagtskifte under fødslen, men følte det ikke forvirrende. Synes jordmoderen der kom var rigtig sød til at presentere sig og hun var rigtig rar og rolig, var den første også. 
Jeg kan på ingen måder klage over deres "service". Jeg havde en super god oplevelse! 
Anmeld