Fuuuck my life! (Fed mandag aften. Advarsel, ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.418 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Sidder lidt og griner af min uheldige situation. Det kommer nok til at lyde meget dramatisk, men bare rolig! Jeg har det fint.

Så sidder man alene hjemme med intet andet selskab end baby der sparker i maven. Man spiser en god portion af sin livret, spaghetti med kødsovs og lægger sig for at se en film.

.. Og så kommer startsignalet. Maven kramper ubehageligt, og så ved jeg det bare. Åh nej. Nu får jeg dårlig mave. Det hænder af og til, når jeg spiser hakket oksekød, uanset hvor helt gennemstegt det er. Ved ikke hvorfor.

Jeg flygter ud på WC'et, og maven rumler, men jeg når ikke længere, for så skal jeg kaste op. Vender mig om med hovedet ned i kummen, og idét jeg kaster op, sprænger et blodkar i min næse, og mit ene næsebor begynder at styrtbløde.

Så sidder man der med opkast og næseblød og forsøger at komme igennem det. 

Får skyllet ud, holder papir mod næsen, og ligger mig med hovedet bagud. Kan godt mærke jeg får slugt noget blod, men er sikker på jeg altid har fået at vide, at man skal læne hovedet bagud, når man har næseblod.

Jeg går alligevel på netdoktor på mobilen, imens jeg ligger i al min ynkelighed. Men nej: Man skal holde hovedet NEDAD fordi man ellers sluger for meget blod. FEDT!

Nå, blødningen stopper op, men den dårlige mave rumler, og jeg flygter ud på toilettet og sidder der længe. Det er knap overstået, før jeg skal kaste op igen - Denne gang vidst en konsekvens af at have slugt næseblods-blod.

Så jeg må vende mig om og kaste op igen, hvilket ser temmelig drabeligt ud, da al blodet kommer retur. Suk.

Nu sidder jeg her i sofaen og griner over mig selv, for jeg har da virkelig rendt rundt som en hovedløs kylling med maveindhold stående ud den ene og anden vej, og så lige en gang næseblod oveni. Jeg synes det er ret skægt, og er glad for jeg er alene hjemme

Jeg har det godt nu, no worries! Kun den dårlige mave der rumsterer en gang imellem. Det er vidst KLART en typisk mandag! Fuck my life 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Maja88

hehe øv hvor træls...

undskyld kunne ikke lade være at grine lidt

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hehe øv hvor træls...

undskyld kunne ikke lade være at grine lidt

Det var skam også meningen! Haha. For pokker altså. Det er altså ikke nemt at kaste op, have dårlig mave og næseblod på én gang! 

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Hahahahahah jeg ser det virkelig for mig... Hahahaha

Anmeld

27. juni 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det var skam også meningen! Haha. For pokker altså. Det er altså ikke nemt at kaste op, have dårlig mave og næseblod på én gang! 

nej kender godt problemet.. du mangler bare et badekar ved siden af toilettet, så var den klaret

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hahahahahah jeg ser det virkelig for mig... Hahahaha

Jamen for pokker mand! Og da jeg sad der med hovedet bagover og læste på netdoktor, at man IKKE skulle læne hovedet bagover, for så slugte man blod, hvilket gerne fører til opkastninger, så tænkte jeg bare.. Fuck my life endnu mere! Haha  

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej kender godt problemet.. du mangler bare et badekar ved siden af toilettet, så var den klaret

Haha! Ja, det havde været perfekt  

Anmeld

27. juni 2011

Zeus

Anmeld

27. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Sidder lidt og griner af min uheldige situation. Det kommer nok til at lyde meget dramatisk, men bare rolig! Jeg har det fint.

Så sidder man alene hjemme med intet andet selskab end baby der sparker i maven. Man spiser en god portion af sin livret, spaghetti med kødsovs og lægger sig for at se en film.

.. Og så kommer startsignalet. Maven kramper ubehageligt, og så ved jeg det bare. Åh nej. Nu får jeg dårlig mave. Det hænder af og til, når jeg spiser hakket oksekød, uanset hvor helt gennemstegt det er. Ved ikke hvorfor.

Jeg flygter ud på WC'et, og maven rumler, men jeg når ikke længere, for så skal jeg kaste op. Vender mig om med hovedet ned i kummen, og idét jeg kaster op, sprænger et blodkar i min næse, og mit ene næsebor begynder at styrtbløde.

Så sidder man der med opkast og næseblød og forsøger at komme igennem det. 

Får skyllet ud, holder papir mod næsen, og ligger mig med hovedet bagud. Kan godt mærke jeg får slugt noget blod, men er sikker på jeg altid har fået at vide, at man skal læne hovedet bagud, når man har næseblod.

Jeg går alligevel på netdoktor på mobilen, imens jeg ligger i al min ynkelighed. Men nej: Man skal holde hovedet NEDAD fordi man ellers sluger for meget blod. FEDT!

Nå, blødningen stopper op, men den dårlige mave rumler, og jeg flygter ud på toilettet og sidder der længe. Det er knap overstået, før jeg skal kaste op igen - Denne gang vidst en konsekvens af at have slugt næseblods-blod.

Så jeg må vende mig om og kaste op igen, hvilket ser temmelig drabeligt ud, da al blodet kommer retur. Suk.

Nu sidder jeg her i sofaen og griner over mig selv, for jeg har da virkelig rendt rundt som en hovedløs kylling med maveindhold stående ud den ene og anden vej, og så lige en gang næseblod oveni. Jeg synes det er ret skægt, og er glad for jeg er alene hjemme

Jeg har det godt nu, no worries! Kun den dårlige mave der rumsterer en gang imellem. Det er vidst KLART en typisk mandag! Fuck my life 

Ha ha:0)

Det var sku aftenens grin - men også flashback til da jeg fødte Arthur her den 16/4-2011.

Står på fødestuen med hænderne plantet på fødekaret og benene plantet solidt på gulet og arbejder med MEGET kraftige veer - bum bum - jeg skal bare brække mig - lige pludselig:0)

Ud kommer der lige 1/2 liter cola og en HEL bakke toffefee som det lykkedes mig at kværne inden vi tog på fødegangen:0)

Og som om det ikke var nok - så gik vandet samtidig med jeg stod der og ørlede:0)

JEG VAR BARE FOR LÆKKER:0) og da jeg havde kastet færdigt op fik jeg presserveer og inden for de næste 10 min var Arthur kommet til verdenen:0)

Jeg håber du har det bedre:0)

Anmeld

27. juni 2011

Janni.

Ja jeg trak altså også på smilebåndet og smålo af din aften 

Godt at høre at du har det fint igen trods "racerrøv" som vi siger herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.