blandet tøj og div.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
623 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

mor 2010

ej sikke lej heldragt som ny, kun brugt 2 gange, aldrig tumblet, ingen pletter vaskefnuller eller lign. STR 56 priside 75.-

søde sko fra name it, kun prøvet på 1 gang da de var for små da de blev fundet frem. STR 2-6 mdr 62-68 priside 15.-

sød dragt fra claire, kun brugt 1 gang (min datter havde for lange fødder ) flot som ny. STR 56 priside 40.-

flaske/sutterenser fra disney, sugekop i bund og tigerdyr på skaftet, nypris 59,95 priside 20.-

2 disney sutter, en gul med peter plys og en lilla med grisling, 0-3 mdr nypris 39,95 priside 15.-

2 sparkedragte fra name it med fødder, næsten ikke brugt så uden pletter huller og vaskefnuller, STR 56 priside 20.- pr.stk.

3 søde bodyer med cirkeline. meget lidt brugt og uden pletter, STR 62 priside 10.- pr.stk.

Strømpebukser fra H&M, lilla med hvide pletter, godt brugt, ingen huller eller pletter men en del vaskefnuller derfor kun 5 kr. STR 62-68

orange og lilla stribet dragt fra friends, brugt få gange, ingen pletter
vaskefnuller eller lign. STR 56 (lidt stor i str) priside 30.-

heldragt/natdragt str.12m men meget lille i str. min datter var 5 mdr da hun havde den på. kun brugt den ene dag billederne er taget, lækkert blødt stof. priside 40.-

NY forårs/efterårsjakke fra babaluno str 62-68, knaplukning, blomstermotiv for og bag, kun prøvet på for at tage billederne (havde en anden jakke hun brugte) priside 60.-

Byd gerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

carinabj

Er måske interesseret i heldragten fra ej sikke lej, hvis den er billig...???? det er jo meget begrænset hvor længe de små hoveder kan passe denne størrelse... Så hvad havde du tænkt dig i pris?

Anmeld

27. juni 2011

mor 2010

Er måske interesseret i heldragten fra ej sikke lej, hvis den er billig...???? det er jo meget begrænset hvor længe de små hoveder kan passe denne størrelse... Så hvad havde du tænkt dig i pris?

havde regnet med omkring 80 kr. har selv givet omkring de 200 kr fra ny og den er kun brugt 2 gange da jeg havde alt for meget tøj i den str. så den er pæn som ny.

men hvad mener du er en billig pris?

er til at handle med

Anmeld

28. juni 2011

mor 2010

så er der lidt nyt i annoncen

Anmeld

28. juni 2011

mor 2010

29. juni 2011

carinabj

Havde nok tænk 50kr, da det egentlig ikke er noget jeg mangler, men bare synes er sødt, og som sagt, så kan de ikke passe det så længe...

Anmeld

30. juni 2011

mor 2010

carinabj skriver:

Havde nok tænk 50kr, da det egentlig ikke er noget jeg mangler, men bare synes er sødt, og som sagt, så kan de ikke passe det så længe...

okay, det vil jeg lige tænke over

Anmeld

30. juni 2011

carinabj

det er helt i orden... ;o)

Anmeld

1. juli 2011

mor 2010

så kom der lige lidt mere på

Anmeld

7. juli 2011

mor 2010

oooop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.