Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ej hvor pudsigt

Ja, det er sjovt som det er det første folk spørger om! Først "Ved i hvad køn det er?" og så "Hvad skal han så hedde?"

Men vi siger intet før han er der

Nej det er faktisk utrolig folk tager det som en selvfølge at de bare skal vide kønnet og vide navnet.

Her fortæller vi kønnet men ikke navnet lige meget hvor meget de spøger ind til det for vi kan ikke vælge et navn før den lille er født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

***S***

Katte87 skriver:

Jeg kan også rigtig godt lide navnet William! Synes bare det er lidt ærgerligt at alle hedder det hehe.

Jeg har 3 veninder med børn der hedder William - så det tror jeg vi springer over

Vi kender heldigvis ikke nogen som hedder det!  Tror jeg os er mere held end noget andet!!  Men elsker navnet!! Og vi har snakket om det siden vi gik igang med projekt baby i sep. 09.

Så vi er meget spændte på om det er en lille Silje og William!

Anmeld

30. juni 2011

Jemion

Her skal vores lille fodbold spiller hedde Noah-Elias

Anmeld

30. juni 2011

morpåthurø

Det er dejligt at høre alle de forskellige navne I allesammen kommer med. Jeg ved godt at vi heller ikke beslutter os for lillebrors navn før nogle dage efter fødslen-  vi vil også se ham før vi bestemmer os, men ligenu ligger vi meget fast på Marius, men hvis nu han bare ikke er en Marius når han kommer ud er det fantastisk at have nogle flere ideer til alternativer.

Det er også lidt sjovt  som ens holdning til navne ændrer sig. Da vi valgte vores 1. drengs navn, Viktor havde vi bl.a. også Benjamin som mulighed og ved vores 2. dreng Gustav var det slet ike de samme navne vi havde interesse for og heller ikke denne gang er der nogle af de samme navne på tale! Det er lidt pudsigt at det forandrer sig sådan.

Anmeld

1. juli 2011

maryjane

Uha, vi er slet ikke kommet frem til et navn endnu til lillepigen. Men vi har da indimellem snakket lidt om navne såsom;

Karla, Isabella, Nanna, Solbjørg, Karolina osv.

Hehe, det skal nok blive nemt at beslutte sig da.

Anmeld

1. juli 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger.

Jeg er nysgerrig for at høre hvilke navne I går og overvejer/har valgt til jeres kommende guldklumper.

Jeg har 2 drenge i forvejen Viktor og Gustav og vi ved vi venter endnu en dreng til september. Hvis nogen har gode ideer til navne er jeg meget modtagelig. Vi har selv talt om Marius, men kunne godt tænke os lidt flere valgmuligheder 

Louise

Her har navnet været pænt fastlagt siden vi blev kønsscannet i uge 14. Jeg gik direkte hjem på nettet og lavede en lsite over alle de drenge-navne jeg kunne affinde mig med at han kunne komme til at hedde, og det så blev til fornavn eller mellemnavn kunne vi jo altid diskutere...meeen så svært blev det dog ikke.

Endte ud med 13 navne, og gav så listen til faren. Han kom frem til to navne: Filip Noah

Sådan fandt vi så ud af hvad vores lille guldklump skal hedde...meeen jeg ville jo allerhelst have haft lov til at bestemme, for jeg var blevet helt forelsket i navnet:

Magne

Men sådan blev det altså bare ikke lige

Knuser

Anmeld

5. juli 2011

Mettefpigen

Her blir det en Lukas  Der var ingen tvivl... Det er det eneste navn vi er kommet på...

Anmeld

18. juli 2011

Sifling

Vores Lille dreng skal efter planen hedde Jolan

Anmeld

19. juli 2011

MaybeBaby

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger.

Jeg er nysgerrig for at høre hvilke navne I går og overvejer/har valgt til jeres kommende guldklumper.

Jeg har 2 drenge i forvejen Viktor og Gustav og vi ved vi venter endnu en dreng til september. Hvis nogen har gode ideer til navne er jeg meget modtagelig. Vi har selv talt om Marius, men kunne godt tænke os lidt flere valgmuligheder 

Louise

Vi skal også have en bette dreng, og vi har haft en del navne på bordet. Dog er det er vi altid vender tilbage til: Tristan. Det lyder bare så stærkt og betyder tryghed men som I alle siger, så er der slet ikke fastlagt og han kan ende med at hedde alt muligt, når han først er kommet til verdenen og ellers elsker jeg Oliver, men den er manden ikke helt med på! Fjollet kæreste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.