Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

morpåthurø

Hej Piger.

Jeg er nysgerrig for at høre hvilke navne I går og overvejer/har valgt til jeres kommende guldklumper.

Jeg har 2 drenge i forvejen Viktor og Gustav og vi ved vi venter endnu en dreng til september. Hvis nogen har gode ideer til navne er jeg meget modtagelig. Vi har selv talt om Marius, men kunne godt tænke os lidt flere valgmuligheder 

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

akskovmose

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger.

Jeg er nysgerrig for at høre hvilke navne I går og overvejer/har valgt til jeres kommende guldklumper.

Jeg har 2 drenge i forvejen Viktor og Gustav og vi ved vi venter endnu en dreng til september. Hvis nogen har gode ideer til navne er jeg meget modtagelig. Vi har selv talt om Marius, men kunne godt tænke os lidt flere valgmuligheder 

Louise

Hejsa.. 

Vi venter også en dreng til september/start oktober, i forvejen har vi 2 drenge (og en pige) vores drenge hedder Marcus og Noah..

Vi har tænkt lidt på følgende navne, men syntes det er svært at vælge, muligvis bliver det først valgt når den lille fyr kommer til verden..

Oskar 

Valdemar 

Villum

Thor

Anton 

Albert  

Storm

Clement/Clemens

Mingus

Annette

Anmeld

27. juni 2011

Kofoed.

Nu venter vi så pige(r), der har navne lagt fast i flere år, hehe, nemlig Anastasia og Isabella, hvorimod drengenavne har været en lang diskution, tilbage i marts (inden vi kendte kønnene) havde vi nået frem til Valdemar og Michael (efter min desværre døde svingerfar), men August, Theodor og Alexander har også været nogle gode muligheder.

Men sad og tænke Markus vil også passe meget godt med de to andres navne, men held og lykke med navne søgningen

Anmeld

28. juni 2011

SaNiNa

Tja vi kender ikke kønnet så vi snakker ikke så meget navne og vi beslutter os heller ikke før den lille kommer til verden for det jo ikke sikkert navnet passer til den lille.

Min mand var ikke særlig vild med Nicklas da vi snakkede om det sidst så det lagte jeg jo på hylde (jeg elskede det) men han sagde som det første da han blev født at han kunne ikke hedde andet.

Hvis vi får en lille pige så ved vi hun skal hedde Mette til mellemnavn efter min tvillingsøster men ellers er vi på barbund.

Der er heller ingen i vores familie eller omgang kræs som ved navnet før vi har fået den lille.

Anmeld

28. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Tja vi kender ikke kønnet så vi snakker ikke så meget navne og vi beslutter os heller ikke før den lille kommer til verden for det jo ikke sikkert navnet passer til den lille.

Min mand var ikke særlig vild med Nicklas da vi snakkede om det sidst så det lagte jeg jo på hylde (jeg elskede det) men han sagde som det første da han blev født at han kunne ikke hedde andet.

Hvis vi får en lille pige så ved vi hun skal hedde Mette til mellemnavn efter min tvillingsøster men ellers er vi på barbund.

Der er heller ingen i vores familie eller omgang kræs som ved navnet før vi har fået den lille.

Meget sjovt at høre, for vi har netop talt om Niklas!  hehe

Og så har vi talt lidt om Benjamin Men jeg tror ikke at vi finder på noget før han er ude Jeg er ikke helt fan af, at sætte mig fast på et navn inden jeg har set ham Så nu må vi se

Anmeld

29. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Meget sjovt at høre, for vi har netop talt om Niklas!  hehe

Og så har vi talt lidt om Benjamin Men jeg tror ikke at vi finder på noget før han er ude Jeg er ikke helt fan af, at sætte mig fast på et navn inden jeg har set ham Så nu må vi se

hihi Benjamin og Nicklas det hedder min to mænd ej det er da lidt sjovt.

Nej syntes også det er rigtig svært at vælge navnet på forhånd. Selvom alle bliver ved med at spøger, men vi kan jo så heller ikke holde noget hemmeligt som vi ikke selv ved.

Anmeld

29. juni 2011

***S***

Vi ved heller ikke kønnet  meen har da snakket lidt navne!

Drenge navn: William. Elsker det navn!!

Pige navn: Silje. Synes vi er et sødt navn!

Pige navne har vi haft svært ved, der findes mange søde navne, men er ikke altid enige!

Anmeld

29. juni 2011

MarieLouise

Vi ligger helt fast på Emilie

Anmeld

30. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

hihi Benjamin og Nicklas det hedder min to mænd ej det er da lidt sjovt.

Nej syntes også det er rigtig svært at vælge navnet på forhånd. Selvom alle bliver ved med at spøger, men vi kan jo så heller ikke holde noget hemmeligt som vi ikke selv ved.

Ej hvor pudsigt

Ja, det er sjovt som det er det første folk spørger om! Først "Ved i hvad køn det er?" og så "Hvad skal han så hedde?"

Men vi siger intet før han er der

Anmeld

30. juni 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Vi ved heller ikke kønnet  meen har da snakket lidt navne!

Drenge navn: William. Elsker det navn!!

Pige navn: Silje. Synes vi er et sødt navn!

Pige navne har vi haft svært ved, der findes mange søde navne, men er ikke altid enige!

Jeg kan også rigtig godt lide navnet William! Synes bare det er lidt ærgerligt at alle hedder det hehe.

Jeg har 3 veninder med børn der hedder William - så det tror jeg vi springer over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.