Sigurd Barrett...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Tikki

..hold da op et DAMP-barn, men Iza er helt vild med ham. Vi har lige set det der Julefandango på DR1 her til morgen, som vist er deres julekalender om aftenen kl. 17.30....og hun lyser op, går helt hen til skærmen og peger på ham, griner og danser rundt, når han spiller musik...ha ha ha - jeg bliver bare så stresset af ham, fordi han nærmest ikke trækker vejret gennem hele programmet.
Hvad med jeres poder - har de set det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

birgittemarie

Yes og NM elsker det også

Jeg har faktisk set hans Bjørnetime i mange år, for jeg synes simpelthen han laver noget af det bedste (børne-) TV

Anmeld

9. december 2008

linemus

Det hitter også her i stor stil. Nanna og Signe har set meget Sigurd og Bigbandet og også lidt Sigurds Bjørnetime, og nu kører julefandango så hver aften (de gider dog ikke rigtigt filmene - kun musikken - hvor Sebastian så er helt vild med "Den lille julemand".

De ELSKER musik. Vi hører næsten musik non-stop. Lige så snart de kommer hjem, står de og vifter med fingrene og siger "Sik". Og så danser de løs. Så et helt program med Sigurd, der spiller og synger, er jo pragtfuldt.

Det er lidt sjovt - vi har en cd med børnesange af Anne Marie Hassing, og der synger Sigurd med på sang nr.3. Når den starter, hviner de og danser helt tosset - det er bare yndlingssangen!

En anden sjov ting, som jeg ikke helt ved, om det er pga. fjernsynet eller bare et tilfælde, men de fandt en aften Sebastians lille Bjørnen Bjørn og var helt vilde med den. De klamrede sig til den og slåssede om den i flere dage, så vi blev nødt til at købe en mere. Og Nanna, der elsker bamser, men aldrig har villet sove med en i sengen (den blev simpelthen smidt ud over kanten, så hun kunne få fred), hun ligger og krammer Bjørnen Bjørn hele natten. Skægt.

Det blev langt, men ja, vores poder ser det også

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

altså, en gang for en månede siden, kunne jeg slet ikke snuppe ham...jeg var så smask fyldt med fordomme...og jeg aner ikke hvorfor!

Men sjovt nok, så jeg ham i godafte Danmark, og plask, så fandt jeg ud af hvad for en han var bag alt det skaberi...og nu hitter han meget mere her hos os.

Faktisk så Tif kun fjernsyn for dig en gang om ugen, nemlig søndag, og i starten var det Bamse og Kylling, hvilket Tif elskede...Og senere kom Sigurd, og han brager bare lige igennem ved hende, hun kan slet ikke stå for de der dukker han har med, Julefandango er hun ikke så imponeret over, måske fordi der netop er for lidt dukker med, men hun ser det da, men taber hurtigt lysten igen.

Men sigurd er en sikker vinder her hos os

Anmeld

9. december 2008

Marco2

Det kan da være vi skal prøve at vise Em det. Hun gider overhovedet ikke se fjernsyn. Jo engang imellem kan hun lige se 3 minutter af animalplanet hvis der er løver, hunde, heste eller køer på skærmen. Men hun er meget hurtigt videre....

AG - som godt kunne bruge 5 min. uden at have en pungrotte hængende på armen 24-7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.