Opdatering herfra - Otto 3½ måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

AnneBJ

Dejligt du også har oplevet det positivt at gå over til flaske! Selvom skrigeriet kun stod på en uge her, var det en lettelse uden lige!!!

Hvor er han sød og skøn den lille Otte, og dejligt at det alt i alt bare går bedre! - Det ka' vi li'!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Riksen

Hold da op, Laura, for en opdatering. Jeres situation lyder virkelig hård og utroligt opslidende, og jeg kan ikke sætte mig 100 % ind i hvor hårdt det er, men hårdt lyder det. Så jeg tager hatten af for dig, giver dig en thumbs up og et heppende klap! Det skinner jo så tydeligt igennem, at du er en stærk mor, der fokuserer på de positive sider - virkelig flot!

Det er god læsning, at Otto ikke fejler noget fysisk, så er man et skridt nærmerer en afklaring. Og det er også god læsning, at det har hjulpet at skifte amningen ud med flaske. Det er en stor beslutning, og det er flot at du har truffet den.

Jeg håber også, at den faste føde giver mere ro i den lille krop, så der bliver flere af de gode stunder med smil og pludren:O)

Jeg glæder mig til at se jer, når I er klar:O)

Stort knus fra mig

Ps. Han er bare så lækker, Laura! Der er sket en del siden sidste opdatering - hvor stor er han nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.