Opdatering herfra - Otto 3½ måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Elvers

Hej Piger

Vil lige starte med at sige, at jeg er så glad for denne mødregruppe Som  AnneBJ skrev på et tidspunkt, så kan denne gruppe aldrig hamle op med en mødregruppe IRL...

Nå men herhjemme har vi jo rigtig, rigtig svær kolik... vi har været flere indlæggelser igennem, og er som det seneste blevet tilknyttet Bispebjergs spædbørnspsykiatriske afdeling, for at finde ud af, om der er noget galt med Otto, og for at få en hverdag op at køre. Vi kan nu endeligt konkludere, at der er ikke noget fysisk galt med Otto, men den luft der kommer med ned i måltidet volder ham store problemer, og han har tendens til at sluge meget luft, så det er lidt en ond cirkel... men jeg synes, at vi er ved at lure teknikkerne til at hjælpe ham af med de bøvser, der er røget længst ned i systemet...

Så har jeg her den sidste uge trappet ud af amningen og fået flasken ind, og hvor skulle jeg have gjort det for længst!!! Forstår slet ikke at jeg har kunne holde 10 uger ud med spiseproblemer - hvorfor er man dog så stædig??? Nu spiser han lystigt, og endelig ved jeg, hvor meget han får, og skal ikke bekymre mig om, om han nu er blevet mæt... Flasken har også gjort, at jeg nu har en GLAD dreng det har godt nok været længe ventet!!! Han pludrer, griner og smiler til den helt store guldmedalje nu, og hvor er det skønt... Så endelig lader det til, at moderen her også kan begynde at få noget overskud, for det har virkelig holdt hårdt... Men jeg har haft en god læge og en god psykolog!!! og så har min mor og svigermor gjort et kæmpe stykke arbejde -HURRA for efterløn!

Nu glæder jeg mig til at starte på noget fast føde, så risikoen for luftslugning kan formindskes, og forhåbentlig forsvinder skrigeturene så i takt med, at der kommer mere og mere "rigtig" mad på programmet

Her skulle der så have været nogle billeder, men endnu en gang er de nyeste billeder ikke blevet lagt på computeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Sofia

Hej Elvers. Jeg er ked af at høre at I har haft sådan en hård start. Krydser alle mine fingre for, at I går bedre tider i møde og at grødopstarten kan hjælpe! Herhjemme blev alt virkelig også meget meget bedre da flasken kom ind i billedet. Rigtig dejligt. Godt for dig at du har taget den beslutning! Vil rigtig gerne se billeder af skønne Otto. Hvor I landet kommer du fra? Kunne være hyggeligt hvis I kom den 5. juli. Knus

Anmeld

27. juni 2011

Elvers

Sofia skriver:

Hej Elvers. Jeg er ked af at høre at I har haft sådan en hård start. Krydser alle mine fingre for, at I går bedre tider i møde og at grødopstarten kan hjælpe! Herhjemme blev alt virkelig også meget meget bedre da flasken kom ind i billedet. Rigtig dejligt. Godt for dig at du har taget den beslutning! Vil rigtig gerne se billeder af skønne Otto. Hvor I landet kommer du fra? Kunne være hyggeligt hvis I kom den 5. juli. Knus

Ja, jeg ville sgu gerne bo i jylland for en kort bemærkning, men bor i København, så det er desværre ikke muligt at komme d. 5. juli  Når de små poder er blevet lidt større, så må vi finde ud af at kunne mødes på halvvejen til et kæmpe mødregruppemøde!!!

Anmeld

27. juni 2011

Kit

Så er der positive takter fra jer...jeg er glad for at høre, at det går i den rigtige retning med lille Ottos skrigeture. Det lyder bare rigtig hårdt. Godt at der ikke er noget fysisk galt. Og hvor er det bare godt, at flasken hjælper

Håber det giver dig noget overskud. Et smil og et grin fra den lille hjælper det altså lidt på vej herhjemme

Jeg vil også se billeder

Anmeld

27. juni 2011

Elvers

Hvor svært kan det være at lægge de billeder ind på computeren... her kommer de så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2011

Kit

Nåååårh, hvor er han sød og dejlig.

Anmeld

27. juni 2011

Sofia

Nåååh hvor er han da en dejlig lille størrelse

Anmeld

27. juni 2011

Lilje82

Dejligt at høre det langt om længe begynder at komme ro på hjemme hos jer Og hvor er han dog skøn

Anmeld

27. juni 2011

Maria-s

En herfra og hvor dejligt at høre det går bedre!

OOOOG: Deeeeeejliiiiigeeeeee billeder!!

Anmeld

27. juni 2011

piadas

Puha, altså kan slet ikke forestille sig, hvor hårdt I har haft det!

Hvor er jeg glad for at høre, at det går i den rigtige retning nu.

Dejlige billeder!

Og igen igen kan jeg kun sige - hvem har taget alle vores små babyer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.