jeg er inde, fordi jeg havde omers nøgler, men da han kørte på arbejde tog han hans nøgler. Så kan ikke låse når jeg går og kan ikke komme i kælderen hvor vores vasketøj er igang. Men min skønne mand kom lige med hans nøgle så jeg kunne komme i kældren og videre ind i kælderummet for at få min nøgle.
Så blev det klaret!
Ihhh hvorfor har du skændes med mutti? det er da træls! OG ja alle de andre gøremål. how borring!!!!
Han lyder så fantastisk ham Omar!!!
Ehm en evig tilbagevende diskution vi har. -Fordi jeg går hjemme mener de åbenbart jeg har en masse tid,- så når de vil ha´mig til noget, så skal det helst være sket 5 min. før de bad mig om det. Så lige i dag diskutede vi, at jeg SKULLE køre op til dem i morgen og fodre katte (der er 70 km) - få om registret en bil I DAG, og jeg bliver sååå gal (irriteret) for det er ikke fordi de spørger om jeg har tid til at hjælpe, nææh nej det er sådan en befalding, som da man var barn. Nu SKAL du dit og dat. og lige i dag og i morgen, havde jeg altså helt andre planer, mens M er i dp.
Og nej det går ikke den anden vej, venter stadig på at min pappi kommer og bore en hylde op på 3 mdr. nu :(
Anmeld