:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hej hej

Heysan dame

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Hej hej... 

Halloooooo

Anmeld

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Tuuuuuutteluuuuh   

Halihaløøøøj hvor bliver du af?

Anmeld

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

jeg er inde, fordi jeg havde omers nøgler, men da han kørte på arbejde tog han hans nøgler. Så kan ikke låse når jeg går og kan ikke komme i kælderen hvor vores vasketøj er igang. Men min skønne mand kom lige med hans nøgle så jeg kunne komme i kældren og videre ind i kælderummet for at få min nøgle.
Så blev det klaret!

Ihhh hvorfor har du skændes med mutti? det er da træls! OG ja alle de andre gøremål. how borring!!!!

Han lyder så fantastisk ham Omar!!!

Ehm en evig tilbagevende diskution vi har. -Fordi jeg går hjemme mener de åbenbart jeg har en masse tid,- så når de vil ha´mig til noget, så skal det helst være sket 5 min. før de bad mig om det. Så lige i dag diskutede vi, at jeg SKULLE køre op til dem i morgen og fodre katte (der er 70 km) - få om registret en bil I DAG, og jeg bliver sååå gal (irriteret) for det er ikke fordi de spørger om jeg har tid til at hjælpe, nææh nej det er sådan en befalding, som da man var barn. Nu SKAL du dit og dat. og lige i dag og i morgen, havde jeg altså helt andre planer, mens M er i dp.

Og nej det går ikke den anden vej, venter stadig på at min pappi kommer og bore en hylde op på 3 mdr. nu :(

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Ehm en evig tilbagevende diskution vi har. -Fordi jeg går hjemme mener de åbenbart jeg har en masse tid,- så når de vil ha´mig til noget, så skal det helst være sket 5 min. før de bad mig om det. Så lige i dag diskutede vi, at jeg SKULLE køre op til dem i morgen og fodre katte (der er 70 km) - få om registret en bil I DAG, og jeg bliver sååå gal (irriteret) for det er ikke fordi de spørger om jeg har tid til at hjælpe, nææh nej det er sådan en befalding, som da man var barn. Nu SKAL du dit og dat. og lige i dag og i morgen, havde jeg altså helt andre planer, mens M er i dp.

Og nej det går ikke den anden vej, venter stadig på at min pappi kommer og bore en hylde op på 3 mdr. nu

han er ovenud vidunderlig

ARGH!!!!! hvor TRÆLS.... Det kunne vist godt pisse mig af også...
Du klarer da det hele i et snuptag, for dagene står nærmest stille når man går hjemme! NOT!!!

Anmeld

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

han er ovenud vidunderlig

ARGH!!!!! hvor TRÆLS.... Det kunne vist godt pisse mig af også...
Du klarer da det hele i et snuptag, for dagene står nærmest stille når man går hjemme! NOT!!!

Lige præcis. hele dagen sidder jeg jo bare og sidder.

Men glad for at høre det ikke kun er mig, der mener det er tisse-træls. For surprice det mener de jo ;)

Anmeld

28. juni 2011

Karo

28. juni 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

WTF

Anmeld

28. juni 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Og nej det går ikke den anden vej, venter stadig på at min pappi kommer og bore en hylde op på 3 mdr. nu

Sæt selv hylden op - det er ikke så svært - og fortæl forældrene at de må bede en nabo om at fodre katte, så du ikke skal ligge og køre så langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.