:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Klumpe-dumpe

Hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

Hallo

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Hey U

Anmeld

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Hey U

Heeey smukke.

Har du en god dag?

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Heeey smukke.

Har du en god dag?

ja foruden jeg har låst mine nøgler inde i kælderrummet, og nu er omer kørt med hans, så jeg har ingen nøgler! haha... ikk verdens undergang men TRÆLS..

dig?

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

Hej hej

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

Hej hej... 

Anmeld

27. juni 2011

JustAnotherName

Tuuuuuutteluuuuh   

Anmeld

27. juni 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

ja foruden jeg har låst mine nøgler inde i kælderrummet, og nu er omer kørt med hans, så jeg har ingen nøgler! haha... ikk verdens undergang men TRÆLS..

dig?

Hvordan kommer du/I så ind???

Ehm jo udmærket - er snottet - har skændes med min mor - har hentet frisk fisk - støvsuget og lagt vasketøj væk, sååå jow jow normally day at the office ;)

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Hvordan kommer du/I så ind???

Ehm jo udmærket - er snottet - har skændes med min mor - har hentet frisk fisk - støvsuget og lagt vasketøj væk, sååå jow jow normally day at the office

jeg er inde, fordi jeg havde omers nøgler, men da han kørte på arbejde tog han hans nøgler. Så kan ikke låse når jeg går og kan ikke komme i kælderen hvor vores vasketøj er igang. Men min skønne mand kom lige med hans nøgle så jeg kunne komme i kældren og videre ind i kælderummet for at få min nøgle.
Så blev det klaret!

Ihhh hvorfor har du skændes med mutti? det er da træls! OG ja alle de andre gøremål. how borring!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.