Talegaver!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Preghiera

Wuhuu! Min kæreste og jeg starter PB til december!

Hehe, det var med kvindelist og talegaver at han blev overtalt (på trods af at han hele tiden snaker om at økonomien kunne være bedre til en baby-ankomst) men F*** hvor jeg glæder mig! Bare tanken om at vi nu har "en plan" - det er SÅ dejligt at se frem til at vi smider prævention.  

Er så glad - ville bare lige dele det med jer!

Så krydser jeg fingre for at der i december bliver produceret en lille lækkermås til os, tihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Wuhuu! Min kæreste og jeg starter PB til december!

Hehe, det var med kvindelist og talegaver at han blev overtalt (på trods af at han hele tiden snaker om at økonomien kunne være bedre til en baby-ankomst) men F*** hvor jeg glæder mig! Bare tanken om at vi nu har "en plan" - det er SÅ dejligt at se frem til at vi smider prævention.  

Er så glad - ville bare lige dele det med jer!

Så krydser jeg fingre for at der i december bliver produceret en lille lækkermås til os, tihi

TILLYKKE: HVor dejligt. hehe

Anmeld

27. juni 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

TILLYKKE: HVor dejligt. hehe

Yay, det er virkelig lækkert... Men også lidt skræmmende. Grunden til at det lige blev december er, at min bedste veninde og hendes kæreste har valgt den måned for nogen tid siden... Så jeg har self. plaget som en 5årig "skaaaat, vidste du godt at Sille og Peter starter PB i december....???" Hehe...

Det kunne være så perfekt hvis vi blev gravide nogenlunde samtidigt

Anmeld

27. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Yay, det er virkelig lækkert... Men også lidt skræmmende. Grunden til at det lige blev december er, at min bedste veninde og hendes kæreste har valgt den måned for nogen tid siden... Så jeg har self. plaget som en 5årig "skaaaat, vidste du godt at Sille og Peter starter PB i december....???" Hehe...

Det kunne være så perfekt hvis vi blev gravide nogenlunde samtidigt

Hehe, så fik du din vilje. hihi.. Jaaah det er meget skræmmende. Det er ihvertfald det ord jeg ville bruge om følelsen i min mave.

Hehe, jah det er jo lidt dejligt at have en/nogen at følges med.

Anmeld

27. juni 2011

Frk.S

Dejligt for jer.

Jeg kan tydeligt huske følelsen, da min kæreste kom og sagde, at nu synes han jeg skulle smide p-pillerne. Jeg havde ventet længe på at han blev klar, så det var bare fantastisk.

Anmeld

27. juni 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, så fik du din vilje. hihi.. Jaaah det er meget skræmmende. Det er ihvertfald det ord jeg ville bruge om følelsen i min mave.

Hehe, jah det er jo lidt dejligt at have en/nogen at følges med.

Hehe ja! Prøvede bare at få ham til at sætte tingene lidt i perspektiv.. han er jo ligeså skruk som jeg!! Har i stadig PB på hylden? Kunne jo også være sjovt om du lige pludselig om ½ år var i gang

Anmeld

27. juni 2011

Preghiera

Frk.S skriver:

Dejligt for jer.

Jeg kan tydeligt huske følelsen, da min kæreste kom og sagde, at nu synes han jeg skulle smide p-pillerne. Jeg havde ventet længe på at han blev klar, så det var bare fantastisk.

Jah det er bare vildt fedt! Og han har hele tiden glædet sig enormt, men han har bare tænkt mere praktisk og haft liidt mere tålmodighed end mig

Jeg spurgte ham helt umotiveret igår om ikke vi bare kunne aftale at til december smider vi prævention og så prøver vi...... "Joh, det kan vi godt, det lyder fint skat". Mig: "Whaaat?"

Hehe...

Anmeld

27. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Hehe ja! Prøvede bare at få ham til at sætte tingene lidt i perspektiv.. han er jo ligeså skruk som jeg!! Har i stadig PB på hylden? Kunne jo også være sjovt om du lige pludselig om ½ år var i gang

Den tager vi lige senere, hehe

Smider i så p-pillerne til december, eller smider i dem lidt tidligere og så knalder derud af i december? - Undskyld sproget.

Anmeld

27. juni 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Den tager vi lige senere, hehe

Smider i så p-pillerne til december, eller smider i dem lidt tidligere og så knalder derud af i december? - Undskyld sproget.

Hahaha... udmærket ordvalg! Men det ved jeg faktisk ikke? Det tror jeg, vi diskuterer når vi kommer dertil

Og bare i orden... jeg følger med

Anmeld

27. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Hahaha... udmærket ordvalg! Men det ved jeg faktisk ikke? Det tror jeg, vi diskuterer når vi kommer dertil

Og bare i orden... jeg følger med

Jaah sproget var meget nutidigt. hihi.

Jamen tillykke med det... - Du skal nok få besked om vores PB senere hen. I promise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.