Hjælp til julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2008

linemus

Håber ikke der er noget familie, der kigger med, men så er de altså også selv ude om det

Har I nogle gode ideer til, hvad vi kan give min bror og svigerinde? De har alt, ellers køber de det. Det har betydeligt flere penge end os, arbejder hele tiden og har nogle høje stillinger. Jeg kan godt lide at give dem noget, de kan nyde sammen og slappe af med. Sidste år lavede jeg en pakke med et chokoladefonduesæt til to, lækker chokolade, filmen Chocolat, samt et kort med artiklen om, at chokolade giver glade børn (hun var gravid dengang).

Og er der nogen, der kender noget til et eller andet skønhedspleje-massage-lækkert noget til modne kvinder (overmodne?), som ikke er vildt dyrt og helst er i Aalborg/nordjylland-området?

Håber på hjælp

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Astrid P

Håber ikke der er noget familie, der kigger med, men så er de altså også selv ude om det

Har I nogle gode ideer til, hvad vi kan give min bror og svigerinde? De har alt, ellers køber de det. Det har betydeligt flere penge end os, arbejder hele tiden og har nogle høje stillinger. Jeg kan godt lide at give dem noget, de kan nyde sammen og slappe af med. Sidste år lavede jeg en pakke med et chokoladefonduesæt til to, lækker chokolade, filmen Chocolat, samt et kort med artiklen om, at chokolade giver glade børn (hun var gravid dengang).

Og er der nogen, der kender noget til et eller andet skønhedspleje-massage-lækkert noget til modne kvinder (overmodne?), som ikke er vildt dyrt og helst er i Aalborg/nordjylland-området?

Håber på hjælp

- Line

Årh, sorry... Jeg har ingen geniale ideer, men jeg synes din gave fra sidste år er helt fantastisk! Vildt god ide... kan du ikke finde på noget i samme stil?

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Et par teater billetter, biobiletter med det hele, et gavekort til en restaurent + pasning af barn/børn

Synes virkelig også din gave fra sidste år er super. Skal nok lige sige til hvis jeg finder på noget andet.

Anmeld

8. december 2008

linemus

Tak - gør endelig det

Jeg vil jo også gerne give noget lignende, men er helt blank - tror min hjerne er ætset væk af at knokle med speciale hele tiden + holde styr på børn og hjem.

Billetter og gavekort er lidt svært, for de bor i Kbh, og jeg ved faktisk ikke helt hvad de er til. Og børnepasning er af samme grund endnu sværere, selvom jeg gerne ville

Anmeld

10. december 2008

linemus

OP!!!

For jeg er virkelig blank og skal købe det imorgen - det skal jo også nå helt til København

Anmeld

10. december 2008

Nadi

10. december 2008

Nadi

Skal det være seiøst eller må det godt være lidt plat/sjovt??

Hva er max pris og hvor gamel er din bror og svigerinde?

Anmeld

10. december 2008

linemus

Det er kun ca. 2-300, - kr. De er 36 år og har to små børn.

Alle idéer er velkomne. Det er lidt pinligt, men jeg føler slet ikke jeg kender dem særlig godt I hvert fald ikke min svigerinde. Derfor er det også så svært.

Har du da en plat idé?

Det var måske en idé med sådan en smartbox - der var nogle med gavekort til brunch. Så kan jeg måske kombinere det med et stk. børnepasning fra farmor...

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Ja jeg faldt over en hjemmeside med skøre ting, og har plottet dine oplysninger inde, så her skuller der gerne være gaver til enten en 36 årig mand eller kvinde, og max beløbet er 300,-

http://www.coolstuff.dk/giftgen/3,36,0,122

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.