andre med børn som piller pudebetrækket af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Loggidut

jeg bliver sgu da sindsyg...den nye trend herhjemme er at pille betrækket af, konstant...og er man ikke lige oppe i sengen, så hiver man da bare puden ud og piller betrækket af...

det kan sgu da egentlig godt være ret belastende...sådan hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Plysbjørnen

Ja mig...

Det er lige så sikkert at hvis vi bøvler med at putte betrækket på om aftenen så er det pillet helt eller delvist af dagen efter...

Så mange gange lader vi det bare blive af...

Betina

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Og mig.

Troede kun det var Rasmus som pillede det af.
Og så elsker han at rende rundt med puden i hånden.

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Nej det gør han godt nok ikke i. Det havde jeg slet ikke tænkt på at de små poder havde hjerne kapacitet til!
Men jeg kan forestille mig det er belastende. Hvis du køber betræk med knapper i eller syr nogle i det hun har tror du så også hun kan finde ud af det??

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

William er ikke det mindste interesseret i sin pude. Dynen bliver af og til krammet i søvne - men ellers er den bedst at sove ovenpå. Vi har ikke fået en pilfinger.... endnu

Anmeld

8. december 2008

Mary

Annika har ikke en favoritbamse eller sådan noget, hun har sin pude UDEN pudebetræk vel og mærke! Det er ikke den rigtige pude hvis der er betræk på, så vi har opgivet, og pigebarnet har puden med alle steder, og den er grim og nusset og har en helt anden farve end da vi købte den...
Når hun trænger til puden, er træt eller i puttehumør siger hun hele tiden "Puuuuj". På 2 sekunder kan hun pille det betræk af, og den er stensikker hver gang det er på!

I starten syntes jeg det var pinligt at hun havde puden med og der ikke var betræk på ...for hvad tænker andre folk dog ikke.....hehe, nu er det bare sådan det er.

Anmeld

8. december 2008

linemus

Ha ha, bare vent - lige nu er det kun pudebetrækket. Om et halvt år er det også lagenet, dynen ligger på gulvet, og ungen sidder på sengebunden med madrassen foldet op i fodenden.

Taler af erfaring

Anmeld

9. december 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Ha ha, bare vent - lige nu er det kun pudebetrækket. Om et halvt år er det også lagenet, dynen ligger på gulvet, og ungen sidder på sengebunden med madrassen foldet op i fodenden.

Taler af erfaring

Hahaha

Jeg har sådan et billede fra jeg selv var orm, hvor jeg står i tremmesengen og ser slem ud med hele dyngen af madrasser og sengehalløj liggende på gulvet omkring mig.

Gad vide, hvordan NM vil tackle vores tre-dobbelt madras...

Puden uden betræk kender jeg alt til. Men heldigvis er man her holdt op igen, så det nu foretrækkes at dyne og pude har betræk på. NM har stadig sin babydyne som hygge-nusse-barnevognsdyne og den og den tilhørende pude bliver også slæbt gennem huset dagen lang og der skriges højt, hvis vi flytter på dem.

Anmeld

9. december 2008

Muffinmus

He he..nej, her bruger vi ikke hovedpude til William endnu.....
Men havde vi gjort det er jeg sikker på han ville have gjort det same

Anmeld

9. december 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Oh jo... her ryger det af maks. 5 sekunder efter det er lagt på - og det er ligegyldigt om det er med snørrelukning, knapper eller almindeligt foldning...

Og ikke nok med det - også dynen skal helst være au naturel. Så hver morgen kan vi pænt samle dyne- og pudebetræk op, og ligge på igen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.