arrhmen jeg synes selv, jeg er sej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Tikki

...er altså lidt stolt af mig selv. Jeg er jo i gang med denne her kandidatuddannelse i pædagogisk psykologi og ved I hvad...jeg har sgu lige klemt ballerne sammen i den sidste tid og har fået overstået en eksamen, som jeg lige har bestået og her til aften satte jeg så det sidste punktum..næsten..i min sidste eksamen inden mit speciale.......dvs. at består jeg dette sidste fag, så mangler jeg bare mit speciale........som jeg da lige knalder af i min næste barsel her...ai okay en ting af gangen....men det er simpelthen så dejligt og så lige inden termin.....kryds fingre for, jeg består

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Nadi

8. december 2008

Lene76

jeg kan godt forstå at du er stolt af dig selv....... jeg og

pøj pøj

Knus Lene

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Hvad bliver du så egentlig?
Jeg kunne godt tænke mig at læse noget neuropædagogik/psyk., engang om et par år.
(psyk. bliver nok for langt, men har ikke rigtig sat mig ind i hvad der tilbydes.)

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Også herfra

Og lige den her også for at klemme ballerne.

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Hvad bliver du så egentlig?
Jeg kunne godt tænke mig at læse noget neuropædagogik/psyk., engang om et par år.
(psyk. bliver nok for langt, men har ikke rigtig sat mig ind i hvad der tilbydes.)

Jeg bliver kandidat i pædagogisk psykologi og kan blive pædagogisk konsulent, lave div. ledelsesarbejde, blive underviser i forbindelse med at uddanne nye pædagoger, personalekonsulent eller udføre diverse test i forbindelse med feks. nye ansatte...og sikkert noget mere som jeg ikke helt husker.

Neuropsykologi/pædagogik er også vildt spændende - jeg har beskæftiget mig lidt med det i nogle af de første fag, jeg havde, men ved ikke om der findes en helt specifik uddannelse inden for lige netop den videnskabsteoretiske tilgang faktisk. Mit studie er en indføring i mange forskellige psykologiske tilgange til den pædagogiske praksis nemlig.

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

gud, kan du overkomme det....hvem sagde lige kornflækker totalt?

jeg krydser fingre, så meget!

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Loggidut skriver:

gud, kan du overkomme det....hvem sagde lige kornflækker totalt?

jeg krydser fingre, så meget!

ha ha ha - nej, jeg kan ikke overkomme det, men jeg har en total dejlig mand, der den sidste måned har taget hver tordag fri og har været i legestue med Iza, så jeg har kunnet skrive....og så har han også haft far/datter-dag enten hver lørdag eller søndag, så jeg også kunne skrive.....så når han har brugt fridage på det, så må jeg også oppe mig ...men jeg har været en sur,stresset kælling

Anmeld

8. december 2008

linemus

ha ha ha - nej, jeg kan ikke overkomme det, men jeg har en total dejlig mand, der den sidste måned har taget hver tordag fri og har været i legestue med Iza, så jeg har kunnet skrive....og så har han også haft far/datter-dag enten hver lørdag eller søndag, så jeg også kunne skrive.....så når han har brugt fridage på det, så må jeg også oppe mig ... men jeg har været en sur,stresset kælling

Det kender jeg alt til

Også krydsede fingre herfra

Anmeld

8. december 2008

Astrid P

Du er pissesej - klap dig selv på skulderen!!!

KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.