Skal til Kbh imorgen HELE dagen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Nadi

Vi kører fra Viborg kl 8 imorgen tidlig og er så i Kbh kl 12 ca, så skal vi ind og se udstillingen BODIES. Vi kører så først fra Kbh kl 19 og er i Viborg kl 23.20-00 Så det er bare en laaang tur! Jeg glæder mig, det skal nok blive en god tur, men tror også at jeg glæder mig til at komme hjem til Ollie når vi er ved at nærme os aften.

Er der nogle af jer der har været inde og se udstillingen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Loggidut

det er den der med alle de der døde mennesker, som er fyldt op med plastik...ik?

jeg har tænkt og tænkt og funderet over hvad jeg mon kunne bruge det til, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det...så jeg jumper den udstilling over, og lader andre om den, den virker lidt for ...hmmm...vulgær...er det mon det rigtige ord...aj jeg kan vist bare ikke forholde mig helt til den udstilling...

det er lidt lige som med surrealistiske billeder...de kan også tænde en voldsom vrede i mig (selvfølgelig det der er meningen) så dem holder jeg mig også langt fra!

men ha en rigtig dejlig dag i morgen, og så håber jeg du vender hjem og fortæller mig hvad du fik ud af den udstilling...måske kan jeg bedre forstå den så!

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Jeg har ikke set den, men vil vildt gerne faktisk....men det er vist ved at være sidste udkald...

Rigtig god tur i morgen...og puha en lang dag, men det bliver jo fedt

Anmeld

8. december 2008

Juniors mor

Hej Nadi
Jeg har ikke selv set udstillingen, men har hørt rigtig meget godt om den.
Håber du får en god tur til Hovedstaden
Kh
Helle

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Loggi, jeg tror ikke den er til for at vække vrede eller harme i folk. Jeg tror den er blevet skabt på et mere videnskabeligt grundlag. Jeg skal derover med mit hold fra skolen, og tror det bliver rigtig godt for min forståelse af de ting vi lige har haft om. Så som hjernen, muskulaturen osv.

Ja jeg skal jo laaaangt hjemmefra, men håber da også på det bliver en super god og spændende tur.

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Har det som Loggi - kan ikke rigtig se meningen. Det er sikkert fashinerende på et eller andet plan - bare ikke for mig.

Men god tur - det er altid rart med lidt adspredelse i hverdagen

Anmeld

8. december 2008

bette

ej hvor fedt det gad jeg virkelig godt..

Anmeld

8. december 2008

Mary

Jeg gad virkelig virkelig godt se den udstilling!!! SNYD! Tænker helt klart på den som noget der er skide smart at have set når man gerne vil være sygeplejerske. Man kommer jo ikke tættere på uden det er the real thing, og det er det jo nærmest

God tur!

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Har ikke set den, og har bestemt heller ikke planer om det.
Vil hellere i Tiv'li så!

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Mebach skriver:

Har ikke set den, og har bestemt heller ikke planer om det.
Vil hellere i Tiv'li så!

Skal jeg muligvis også bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.