Veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

170811

Anonym skriver:

njaae, de kommer sådan ca hver 10-15min, lidt kraftigere synes jeg.. begynder mere og mere at tro at det er små-veer, men om det er sådan nogle ''2-dage-før''-veer eller hvad det er, det ved jeg sgu ikk

Spændende Jeg skal først føde om lidt over 1½ måned, men jeg er virkelig begyndt at læse meget i "fødsel" debatten

Sender massere af vestøv til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

-Milla-

Anonym skriver:

Ihh det lyder lige som jeg gerne vil have at det sker for mig idag Tak for svar..

Kvinderne i min familie har ellers historie for at være lyn-fødere. Du ved, mærker ingenting, ligepludselig går vandet bare og 1½ time senere - BANG! Baby...

Men det kan jo være jeg ikke ligner alle de andre i min familie

Ihh, hvor spændende om ikke længe forhåbentlig ligger du med guldet i dine arme.
Jeg havde heller ikke regnet med en så hurtig fødsel, da min mor var 11 timer om det med min bror (jeg er født ved pk før tid).

Og hvorfor anonym? - glæder mig til en opdatering og afsløring

Igen rigtig god fødsel.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

-Milla- skriver:

Ihh, hvor spændende om ikke længe forhåbentlig ligger du med guldet i dine arme.
Jeg havde heller ikke regnet med en så hurtig fødsel, da min mor var 11 timer om det med min bror (jeg er født ved pk før tid).

Og hvorfor anonym? - glæder mig til en opdatering og afsløring

Igen rigtig god fødsel.

er anonym fordi jeg ikk lige synes jeg vil røbe mig selv før jeg har født.. også med henblik på familie osv. min mor har meget streng befalet at hun ikk vil vide noget når jeg går i fødsel, først bagefter - det har hun ikke nerver til ! hehe

Anmeld

27. juni 2011

jette1983

det lyder ligesom da min fødsel startede, jeg rendte også på toilet konstant. Jeg anede så ikke at det var det, tror faktisk at jeg havde små veer hele eftermiddagen og aftenen uden at vide at det var veer, mit vand gik så ved 21 tiden og så kom veerne for alvor igang, Liv er født kl. 02.38 så egentlig en ok hurtig fødsel, hvis det er fødslen der er igang så må du have rigtig meget held og lykke med det, jeg håber det bliver en god oplevelse

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

SÅ ALLESAMMEN , der fulgte med.. Det var sku veer - min knægt er født i mandags 23.10 !!

Havde en dejlig fødsel, og nu en dejlig, dejlig dreng ! <3

Jeg ved ikke hvordan man ændrer væk fra anonym, men mit brugernavn er MaikenR , så så har i fået jeres afsløring !

Anmeld

30. juni 2011

-Milla-

Anonym skriver:

SÅ ALLESAMMEN , der fulgte med.. Det var sku veer - min knægt er født i mandags 23.10 !!

Havde en dejlig fødsel, og nu en dejlig, dejlig dreng ! <3

Jeg ved ikke hvordan man ændrer væk fra anonym, men mit brugernavn er MaikenR , så så har i fået jeres afsløring !

Stort tillykke med prinsen.

Anmeld

30. juni 2011

nellemann24

Anonym skriver:

Hmm jeg har ligget hele natten og ikke rigtig kunnet falde i søvn, ikke rigtig kunnet sove, skulle tisse om muligt endnu mere end jeg plejer og ja , haft lidt små ondt / øm i maven...

Så er jeg langtsomt vågnet op her til morgen og fået sådan lidt småkramper i maven. Ikke noget voldsomt, men nok til at jeg tænker... "Hmm, kan det mon være det der er ved at gå igang"?

Jeg har ikke tidligere haft sådan mange plukveer, så jeg ved intet om hvordan det skal mærkes, men puha.. jeg synes godt nok jeg er ved at have nogen lidt regelmæssige ''menstruationslignende'' smerter, og tænker om i, der har prøvet at føde før, synes det kunne lyde som om, at det godt kunne gå igang idag ?

Jeg er godt klar over at når først jeg er igang, så er jeg ikke i tvivl om dét, men kan bare ikke lade være med at tænke på om dette er forvarslerne Er så spændt på om det tager til i løbet af dagen. Men samtidig er jeg også bare i tvivl om det bare er fordi jeg skal på toilettet eller et eller andet dumt , hehe, og at jeg bare pisker en steming op.  hehe...

Har lige sendt kæresten afsted på job, og håber så meget på at jeg er nødt til at kalde ham hjem igen i løbet af dagen Jeg har stadig 14 dage til termin, men til jordemoder sidst fik jeg at vide at han vejede i hvert fald 3400 og sikkert også mere, så han er jo i hvert fald stor nok til at komme ud !!

Hvad synes i, - er det mon fordi jeg små småt er ved at gå igang ??

jeg synes også det er svært, men får at vide hele at når de rigtig veer kommer så vil jeg have så mange smerter i underlivet og læden at du næsten ikke kan være til..

jeg er begyndt at have del plukveer, og de føles ikke så slem. men kan nemt mærke forskel.. så tro du skal slappe af og ligge på sofaen lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.