Veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Hmm jeg har ligget hele natten og ikke rigtig kunnet falde i søvn, ikke rigtig kunnet sove, skulle tisse om muligt endnu mere end jeg plejer og ja , haft lidt små ondt / øm i maven...

Så er jeg langtsomt vågnet op her til morgen og fået sådan lidt småkramper i maven. Ikke noget voldsomt, men nok til at jeg tænker... "Hmm, kan det mon være det der er ved at gå igang"?

Jeg har ikke tidligere haft sådan mange plukveer, så jeg ved intet om hvordan det skal mærkes, men puha.. jeg synes godt nok jeg er ved at have nogen lidt regelmæssige ''menstruationslignende'' smerter, og tænker om i, der har prøvet at føde før, synes det kunne lyde som om, at det godt kunne gå igang idag ?

Jeg er godt klar over at når først jeg er igang, så er jeg ikke i tvivl om dét, men kan bare ikke lade være med at tænke på om dette er forvarslerne Er så spændt på om det tager til i løbet af dagen. Men samtidig er jeg også bare i tvivl om det bare er fordi jeg skal på toilettet eller et eller andet dumt , hehe, og at jeg bare pisker en steming op.  hehe...

Har lige sendt kæresten afsted på job, og håber så meget på at jeg er nødt til at kalde ham hjem igen i løbet af dagen Jeg har stadig 14 dage til termin, men til jordemoder sidst fik jeg at vide at han vejede i hvert fald 3400 og sikkert også mere, så han er jo i hvert fald stor nok til at komme ud !!

Hvad synes i, - er det mon fordi jeg små småt er ved at gå igang ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

LilyMarleen

Anonym skriver:

Hmm jeg har ligget hele natten og ikke rigtig kunnet falde i søvn, ikke rigtig kunnet sove, skulle tisse om muligt endnu mere end jeg plejer og ja , haft lidt små ondt / øm i maven...

Så er jeg langtsomt vågnet op her til morgen og fået sådan lidt småkramper i maven. Ikke noget voldsomt, men nok til at jeg tænker... "Hmm, kan det mon være det der er ved at gå igang"?

Jeg har ikke tidligere haft sådan mange plukveer, så jeg ved intet om hvordan det skal mærkes, men puha.. jeg synes godt nok jeg er ved at have nogen lidt regelmæssige ''menstruationslignende'' smerter, og tænker om i, der har prøvet at føde før, synes det kunne lyde som om, at det godt kunne gå igang idag ?

Jeg er godt klar over at når først jeg er igang, så er jeg ikke i tvivl om dét, men kan bare ikke lade være med at tænke på om dette er forvarslerne Er så spændt på om det tager til i løbet af dagen. Men samtidig er jeg også bare i tvivl om det bare er fordi jeg skal på toilettet eller et eller andet dumt , hehe, og at jeg bare pisker en steming op.  hehe...

Har lige sendt kæresten afsted på job, og håber så meget på at jeg er nødt til at kalde ham hjem igen i løbet af dagen Jeg har stadig 14 dage til termin, men til jordemoder sidst fik jeg at vide at han vejede i hvert fald 3400 og sikkert også mere, så han er jo i hvert fald stor nok til at komme ud !!

Jeg var nu også meget i tvivl da mine veer begyndte!. Men jo længere tid der går, jo mere sikker bliver man.. Prøv at ta tid på dem.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Jeg var nu også meget i tvivl da mine veer begyndte!. Men jo længere tid der går, jo mere sikker bliver man.. Prøv at ta tid på dem.

Men synes du at det lyder som om , det er dét ?? jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro..

Anmeld

27. juni 2011

baby012

har ikke prøvet det endnu.. 

men sender dig en masse ve-støv.. og håber der sker noget snart !

Anmeld

27. juni 2011

MortilCilas

Jeg havde  små veer om natten, ugen op til fødslen gik igang, og jeg ringed til fødegangen, men hun mente bare jeg skulle se tiden an, og 2 dage efter gik mit vand om morgen, og jeg havde sovet knapt tre timer natten op til, og det jeg havde aller mest lyst til, var at gøre rent. Men da vandet så var gået, havde jeg ingen tegn på veer, før en halv time efter, og havde regel mæssige veer en timer efter, med 2 min. mellemrum. Men se tiden an. Jeg sender en masse vestøv.

Anmeld

27. juni 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Jeg blev godt nok sat igang men mine veer startede som ubehagelige stød i min læn.. Så kan desværre ikke give dig et svar på om det kan være det andet end det lyder som de plukkeveer jeg havde inden jeg skulle føde..

Men held og lykke med det hele

Anmeld

27. juni 2011

-Milla-

Sådan startede det også for mig.
Troede først det bare var menslignende smerter, som man kan have dage op til fødslen, men da de så var forholdsvis regelmæssige (først ca. hver 13 eller 10 min. og senere på formiddagen 7 min.) Så tænkte jeg det måtte være opstartsveer.
Vidste dog ikke, hvor lang tid man kunne have opstartsveer, så tænkte ikke så meget over det, men fik da heldigvis pakket tasken til fødslen den morgen.
Kl.15 samme dag gik vandet nemlig og endnu en gang blev jeg overrasket, (slimproppen var der også røget noget af om morgenen, men det kan jo også ske længe før fødsel) og for at gøre resten af historien kort, så fødte jeg 18.29 samme dag vores dejlige dreng, altså 3 1/2 time efter.
Så hvem ved, måske er det snart din tur. Held og lykke med fødslen.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

-Milla- skriver:

Sådan startede det også for mig.
Troede først det bare var menslignende smerter, som man kan have dage op til fødslen, men da de så var forholdsvis regelmæssige (først ca. hver 13 eller 10 min. og senere på formiddagen 7 min.) Så tænkte jeg det måtte være opstartsveer.
Vidste dog ikke, hvor lang tid man kunne have opstartsveer, så tænkte ikke så meget over det, men fik da heldigvis pakket tasken til fødslen den morgen.
Kl.15 samme dag gik vandet nemlig og endnu en gang blev jeg overrasket, (slimproppen var der også røget noget af om morgenen, men det kan jo også ske længe før fødsel) og for at gøre resten af historien kort, så fødte jeg 18.29 samme dag vores dejlige dreng, altså 3 1/2 time efter.
Så hvem ved, måske er det snart din tur. Held og lykke med fødslen.

Ihh det lyder lige som jeg gerne vil have at det sker for mig idag Tak for svar..

Kvinderne i min familie har ellers historie for at være lyn-fødere. Du ved, mærker ingenting, ligepludselig går vandet bare og 1½ time senere - BANG! Baby...

Men det kan jo være jeg ikke ligner alle de andre i min familie

Anmeld

27. juni 2011

170811

Hvordan går det? er de blevet mere regelmæssige, kraftigere, eller hvordan?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

170811 skriver:

Hvordan går det? er de blevet mere regelmæssige, kraftigere, eller hvordan?

njaae, de kommer sådan ca hver 10-15min, lidt kraftigere synes jeg.. begynder mere og mere at tro at det er små-veer, men om det er sådan nogle ''2-dage-før''-veer eller hvad det er, det ved jeg sgu ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.