Hmm jeg har ligget hele natten og ikke rigtig kunnet falde i søvn, ikke rigtig kunnet sove, skulle tisse om muligt endnu mere end jeg plejer og ja , haft lidt små ondt / øm i maven...
Så er jeg langtsomt vågnet op her til morgen og fået sådan lidt småkramper i maven. Ikke noget voldsomt, men nok til at jeg tænker... "Hmm, kan det mon være det der er ved at gå igang"?
Jeg har ikke tidligere haft sådan mange plukveer, så jeg ved intet om hvordan det skal mærkes, men puha.. jeg synes godt nok jeg er ved at have nogen lidt regelmæssige ''menstruationslignende'' smerter, og tænker om i, der har prøvet at føde før, synes det kunne lyde som om, at det godt kunne gå igang idag
?
Jeg er godt klar over at når først jeg er igang, så er jeg ikke i tvivl om dét, men kan bare ikke lade være med at tænke på om dette er forvarslerne
Er så spændt på om det tager til i løbet af dagen. Men samtidig er jeg også bare i tvivl om det bare er fordi jeg skal på toilettet eller et eller andet dumt , hehe, og at jeg bare pisker en steming op.
hehe...
Har lige sendt kæresten afsted på job, og håber så meget på at jeg er nødt til at kalde ham hjem igen i løbet af dagen
Jeg har stadig 14 dage til termin, men til jordemoder sidst fik jeg at vide at han vejede i hvert fald 3400 og sikkert også mere, så han er jo i hvert fald stor nok til at komme ud !!
Hvad synes i, - er det mon fordi jeg små småt er ved at gå igang ?? 
Anmeld