Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver:Noj det er bare et VILDT GODT billede hvor er din baby pige dejlig og sikke en skon nissehue. det er jo sadan en rigtig nissehue ser ud.blev lige nod til at rose billedet men har ikke brug for tojt
Mathilde skriver:Hej LotteHvad skal du have for den dragt på billede nr. 14 ? Den med dyr på i str. 62. Den er bare rigtig sød.Kram Mathilde
Sanne skriver:Hej hej...hvad er prisen på billede 7(den brune jakker er den tyk), 8 og 10Sanne
LotteN skriver:den har jeg desværre solgt... sorry...!Hvordan er det gået med lægebesøget og graviditeten?
Øv...Tjo jeg tror alt er som det skal være. Jeg skal til læge på fredag og have lavet vandrejournal og til scanning d. 5 januar. Jeg har fået kvalme Før var det kun om aftenen, men nu er det næsten hele tiden... Og jeg er meget svimmel, så jeg synes det er lidt hård for tiden. Især fordi jeg ikke kan lægge mig på sofaen når jeg har brug for det....Men det går nu nok.Knus Mathilde
LotteN skriver:Hej Sanne.Billede 7 er ikke en jakke, men en alm hættetrøje! - 10 krBillede 8: 30 krBillede 10: er pt reserveret, men hører jeg ikke fra køber næste gang jeg kan se hun har været online, er det din for 10 kr. - interesseret?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128