Fertilitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Har fået en masse svar de sidste to dage.

Har fundet det rigtig sted i århus, og de er rigtig søde, og har hjulpet meget, med nogle svar.

Der er ikke nogle aldergrænse. Ved jeg selvfølgeligt ikke om der er, hvis du går i gennem det offenlige system.

De vil gerne hjælpe mig der nede. Og det koster 4000-6000 per gang.

Har været nede ved egen læge idag, og fået taget blodprøver, og regner med at blive envist til en gynækolog her først på næste uge. Hvor der ville tages flere prøver.

Har stadig en del der skal tages stilling til. Men er godt på vej, mod til største ønske om, at sætte et lille barn til verden.

Så mange tak for alle svarene

Så kan jeg regne ud at det er nede ved Liza du skal i behandling. De er bare så søde dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er det nemligt De virker til at være så søde der nede:O) Og har kun hørt godt om dem

Så går i gang en gang efter somme:O)

Anmeld

28. juni 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Det er det nemligt De virker til at være så søde der nede:O) Og har kun hørt godt om dem

Så går i gang en gang efter somme:O)

Jeg kan også kun varmt anbefale dem. De er super gode til at få en til at slappe af og føle sig godt tilpas. Og så virker de oprigtige interesserede i én. Åh, jeg savner det helt . Hvis jeg nogensinde skal i behandling igen så er det helt sikkert det bliver nede ved hende igen

Lige en sidebemærkning. Hvis du citerer folk du svarer så kan de se at du har svaret

Anmeld

28. juni 2011

Camilla Jensen

Ej hvor pudsigt, da jeg sad og læste dette indlæg og kom til der hvor du skrev du havde fundet et sted i Århus, så tænkte jeg.. Åhhh bare det er ved Liza.. Og bingo..
Jeg er selv ned ved Liza og er utrolig glad for den behandling man får. Det kan slet ik beskrives hvor meget de gør for en.

Jeg vil lige informere dig om at der IKKE er nogen grænse for hvor "ung" man er. Jeg er selv lige blevet 24 og er blevet insemineret 2 gange nede ved Liza. Desværre stadig uden held. Så skal snart ned til hende igen.

Men hvis du har nogle spørgsmål eller andet så er du meget velkommen til at skrive til mig privat. Jeg har fået svar på rigtig mange ting gennem Liza, så kan hjælpe dig lidt på vej hvis du har lyst.

Jeg vil ønske dig et kæmpe held og lykke i forløbet.
Håber du har lyst til at skrive til mig, især når vi nu begge er "unge"

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Har sendt dig en besked:O)

Har som sagt kun hørt godt om dem der nede:O) Og er glad for at hører der er flere der er glad for det:O)

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Har sendt dig en besked:O)

Har som sagt kun hørt godt om dem der nede:O) Og er glad for at hører der er flere der er glad for det:O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.