når man rejser med norweigan?? barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

N&J

Hov må heller lige skrive at når dit barn er under to, mener jeg hvis det er en klapvogn at den kommer med dig ind i flyet, men over to skal det på som bagage, men stadig gratis, ringede også derind fordi jeg var i tvivl, og vi var afsted i marts i år, så det skal du ikke tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

An&Jo

N&J skriver:

Det er gratis, og de er bare så søde - jeg havde klapvogn med selvom min var over to og der er det også gratis, kom foran i køen pga min datter og ja hele vejen igennem rigtig god service

plejer også at få rigtig god service ved dem.. det er bare første gang sønnike skal med hvor det er dem vi skal flyve med.. plejer nemlig at flyve med sas da de har de der ungdomsbilletter, så flyver for næsten igenting..

men billetten er også bestilt nu, så nu skal der bare bestilles en air shell til barnevognen

Anmeld

26. juni 2011

An&Jo

N&J skriver:

Hov må heller lige skrive at når dit barn er under to, mener jeg hvis det er en klapvogn at den kommer med dig ind i flyet, men over to skal det på som bagage, men stadig gratis, ringede også derind fordi jeg var i tvivl, og vi var afsted i marts i år, så det skal du ikke tænke på

det er barnevognen der skal med derover.. vi skal være der hele juli måned pånær en weekend hvor han skal hjem og på weekend ved sin far og jeg skal passe min nevø..

Anmeld

26. juni 2011

N&J

An&Jo skriver:

det er barnevognen der skal med derover.. vi skal være der hele juli måned pånær en weekend hvor han skal hjem og på weekend ved sin far og jeg skal passe min nevø..

Rigtig god tur - vi var i Italien, og fik selvfølgelig fordi jeg havde en lille bambina med ekstra god service i lufthavnen, men også hjemme i dk fik jeg ekstra hjælp fordi jeg stod alene med det hele, da jeg ringede ind for at spørge sagde damen nærmest som en selvfølgelighed at det var gratis, men der er bare så meget man skal huske når man rejser med en lille

Anmeld

26. juni 2011

An&Jo

N&J skriver:

Rigtig god tur - vi var i Italien, og fik selvfølgelig fordi jeg havde en lille bambina med ekstra god service i lufthavnen, men også hjemme i dk fik jeg ekstra hjælp fordi jeg stod alene med det hele, da jeg ringede ind for at spørge sagde damen nærmest som en selvfølgelighed at det var gratis, men der er bare så meget man skal huske når man rejser med en lille

jeg skal også rejse alene med ham for første gang, og er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå.. pyyyh siger jeg bare..

meen vil nu heller ikke undvære min kæreste, og han kan ikke flyve til jylland for han skal jo arbejde i hverdagene, og som en ekstra bonus så bor min bedste veninde gennem 10 år også derovre.. så vi skal lige catche lidt op imens kæresten er på arbejde..

er bare spændt på om jeg kan finde ud af at pakke den der airshell men mon ikke der er nogen der kan hjælpe mig hvis det går helt galt..

Anmeld

26. juni 2011

N&J

An&Jo skriver:

jeg skal også rejse alene med ham for første gang, og er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå.. pyyyh siger jeg bare..

meen vil nu heller ikke undvære min kæreste, og han kan ikke flyve til jylland for han skal jo arbejde i hverdagene, og som en ekstra bonus så bor min bedste veninde gennem 10 år også derovre.. så vi skal lige catche lidt op imens kæresten er på arbejde..

er bare spændt på om jeg kan finde ud af at pakke den der airshell men mon ikke der er nogen der kan hjælpe mig hvis det går helt galt..

Det var faktisk det jeg havde flest problemer med, at have bagagen, airshell'en og klapvogene med Nikita i, men den fungere lidt som en stor pose, men det er så også stor - christ altså.. men må indrømme jeg var taknemmelig for min bæresele da vi skulle rejse, for selvfølgelig faldt min datter i søvn lige inden vi skulle lande hver gang

Anmeld

26. juni 2011

An&Jo

N&J skriver:

Det var faktisk det jeg havde flest problemer med, at have bagagen, airshell'en og klapvogene med Nikita i, men den fungere lidt som en stor pose, men det er så også stor - christ altså.. men må indrømme jeg var taknemmelig for min bæresele da vi skulle rejse, for selvfølgelig faldt min datter i søvn lige inden vi skulle lande hver gang

jeg skal hente den i lufthavnen lige inden afrejse, så håber da ikke den bliver et alt for stort problem..

men han er 14mdr og kan ikke være i en bæresele mere, det ville ihvertfald være synd at prøve selvom han ikke er over kg begrænsningen endnu på vores babybjørn.. men ved at man kan låne en klapvogn i lufthavnen både i Aalborg og KBH men tror han skal have lov til at brænde lidt krudt af inden vi skal flyve så han ikke tror han skal løbe rundt i flyveren..

Anmeld

27. juni 2011

Turtles

An&Jo skriver:

jeg står og skal bestille billet til at flyve til kbh på søndag, og havde håbet på at jeg kunne flyve med sas, men deres ungdomsbilletter er udsolgt pånær på en tur kl 6:40 om morgenen og der har jeg altså ikke tænkt mig at være klar til.. og det tror jeg heller ikke sønnike kunne tænke sig..

men norweigan har så en ledig plads, men hvordan er det med barnevogne ved dem?? er de gratis at have med når barnet er under 2 år?? jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, kun noget om hvordan de skal være pakket ned hvis de skal erstatte eventuelle skader på vognen..

håber virkelig der er nogen der kan svare mig..

på forhånd tak for hjælpen..

Hejsa.

Jeg rejste med Norweigan til Ålborg for omkring 4 mdr siden.
Jeg betalte ikke ekstra. Da jeg tjekkede ind gjorde jeg bare opmærksom på at jeg skulle have min Klapvogn med, hvor de henviste mig til "ekstra stor bagage" døren..

Og samme prcedure da jeg rejste hjem igen fra Ålborg..

Så nej det burde ikke koste dig ekstra med mindre det er lavet om inden for de sidste 4 mdr..

Go tur

Anmeld

27. juni 2011

N&J

An&Jo skriver:

jeg skal hente den i lufthavnen lige inden afrejse, så håber da ikke den bliver et alt for stort problem..

men han er 14mdr og kan ikke være i en bæresele mere, det ville ihvertfald være synd at prøve selvom han ikke er over kg begrænsningen endnu på vores babybjørn.. men ved at man kan låne en klapvogn i lufthavnen både i Aalborg og KBH men tror han skal have lov til at brænde lidt krudt af inden vi skal flyve så han ikke tror han skal løbe rundt i flyveren..

Jeg måtte invistere i en hvor hun kunne være i, så den kan klare op til 24 kg, da vi skulle en tur på Vesuv, så skulle være sikker på at jeg kunne have hende med - altså man finder jo en måde at klare det hele på, men fordi vi skulle afsted i kbh så skulle jeg gå ret langt for at komme fra der hvor man henter airshell'en til check in, og det var ret besværligt, og så kunne jeg så få en vogn til hende ovenpå, men der var det heldigvis kun os og tasken der skulle op, men nemt var det ikke, men det gik jo heldigvis alligevel, brugte dog omkring 2 timer på det hele da vi skulle afsted.. 

Anmeld

27. juni 2011

An&Jo

N&J skriver:

Jeg måtte invistere i en hvor hun kunne være i, så den kan klare op til 24 kg, da vi skulle en tur på Vesuv, så skulle være sikker på at jeg kunne have hende med - altså man finder jo en måde at klare det hele på, men fordi vi skulle afsted i kbh så skulle jeg gå ret langt for at komme fra der hvor man henter airshell'en til check in, og det var ret besværligt, og så kunne jeg så få en vogn til hende ovenpå, men der var det heldigvis kun os og tasken der skulle op, men nemt var det ikke, men det gik jo heldigvis alligevel, brugte dog omkring 2 timer på det hele da vi skulle afsted.. 

nu skal jeg heldigvis "bare" til KBH så får jo ikke brug for bæreselen, og vi skal flyve sidst på eftermiddagen, så det passer med at han står op fra sin lur ca når barnevognen skal afleveres.. vi skal jo med bussen derud så der skal han bare putte videre i vognen og så skal han op når vognen skal pakkes ned..

men ja, men finder altid en måde at klare sig på, det er man jo nødt til.. er bare glad for at kæresten tager imod os i KBH..

er imponeret over at du har haft hende med op på vesuv.. :O det er dælme godt klaret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.