N&J skriver:
Jeg måtte invistere i en hvor hun kunne være i, så den kan klare op til 24 kg, da vi skulle en tur på Vesuv, så skulle være sikker på at jeg kunne have hende med - altså man finder jo en måde at klare det hele på, men fordi vi skulle afsted i kbh så skulle jeg gå ret langt for at komme fra der hvor man henter airshell'en til check in, og det var ret besværligt, og så kunne jeg så få en vogn til hende ovenpå, men der var det heldigvis kun os og tasken der skulle op, men nemt var det ikke, men det gik jo heldigvis alligevel, brugte dog omkring 2 timer på det hele da vi skulle afsted.. 
nu skal jeg heldigvis "bare" til KBH så får jo ikke brug for bæreselen, og vi skal flyve sidst på eftermiddagen, så det passer med at han står op fra sin lur ca når barnevognen skal afleveres..
vi skal jo med bussen derud så der skal han bare putte videre i vognen og så skal han op når vognen skal pakkes ned..
men ja, men finder altid en måde at klare sig på, det er man jo nødt til.. er bare glad for at kæresten tager imod os i KBH.. 
er imponeret over at du har haft hende med op på vesuv.. :O det er dælme godt klaret..
Anmeld