roenlund skriver:
det tror jeg ikke, den koster jo noget at leje men mener at babyer må have 20 kg bagage med og det vejer den jo ikke...
Kan du ikke ringe til dem i morgen for at være sikker???
jeg fandt lige det her, hvordan vil du fortolke det??
Det er tilladt at medbringe 2 stykker bagage pr. passager pr. strækning mod betaling. Max. vægt pr. styk er 20 kg. Hvis den samlede vægt overstiger 40 kg eller hvert enkelt stykke bagage vejer over 20 kg, vil de ekstra kg blive betragtet som overvægt. Hvis du har mere end 2 stykker bagage – uanset vægt, vil det overskydende blive betragtet som overvægt.
For priser på indchecket bagage og overvægt klik her.
Der gives ikke refusion for ubenyttet forudbetalt bagage.
•Ønsker du at have ekstra bagage efter at bestillingen er fuldført, skal dette gøres senest 25 timer før afrejse enten via vores hjemmeside eller på telefon (+45) 70 80 78 80. Det kan også bestilles i selve lufthavnen på afrejse dagen, vær opmærksom på pris forskel ved bestilling via nettet og i lufthavnen.
•Vi accepterer ikke enkelt styks bagage som vejer mere end 32 kilo eller mindre end 2 kilo.
•Vi tillader en total vægt på 60 kg
•Børn under 2 år kan have op til 5 kilo ind checket bagage med i tillæg til bilsæde og barnevogn/klapvogn uden ekstra omkostninger. Børn under 2 år uden eget flysæde kan ikke have kabinebagage med om bord med undtagelse af mad forplejning til selve flyrejsen. Børn med eget sæde kan have bilsæde og barnevogn med uden ekstra omkostninger foruden den ind checkede bagage som eventuelt er bestilt.
Ved køb af gennemgående bagage/rejse er der et tillæg på DKK 60 pr. person, pr. strækning på indenrigs rejser og DKK 60 pr. person pr. strækning på udenrigsrejser. Rejser du til udlandet og skal videre med fly indenrigs – skal du hente din bagage, passere tolden og checke ind på ny. På enkelte af vore destinationer er det muligt at bestille rejse over flere strækninger
jeg tolker det som om at han SKAL have sit eget sæde hvis vi ikke vil betale for vognen..
men jo kunne godt være man skulle give dem et kald imorgen
Anmeld