Endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Kaufie

Efter en uge med ca 40 i feber on/off er William nu feberfri (næsten) og har været i dp idag!!!

Men hold fast, det er hårdt at starte op efter en hel uge, hvor mor, far eller Bedste har serviceret drengen i hoved og røv 24/7 - bogstavlig talt....

Han startede ud med at smide sig på gulvet og skrige hos dp i morges - men heldigvis kom hans veninde tidligt i dag - da hun så William var ked, kom hun straks med hans putte-and til ham... Snak om at blive vartet op.... af en, der er en måned yngre end ham selv... De starter tidligt....

Han har så haft et par hys-ture i løbet af dagen, og sådan ca 10 perioder her til aften inden han blev puttet - men det er jo nok en reaktion på at der nu er "nye" boller på suppen...

Mette, som er lettet over at have William tilbage i dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Rasmine

Åha, Kaufie.
Det var dælme også længe at have ham hjemme.
Var det efter MFR vaccinen?

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Jeps - den onde onde MFR-vaccine.

Jeg var selv hjemme mandag og tirsdag - svigermor tog onsdag og torsdag - og så tog jeg ham omkring lægen selv fredag - og brændte så lige endnu en feriefridag af.

Så både mor og dreng trængte til at W kom i dp!!

Anmeld

8. december 2008

Tikki

hold da op hvor lang tid.....uha jeg tænker tit på hvordan man dog, når man arbejder får det til at hænge sammen med syg barn. Jeg har jo ikke prøvet det endnu, da jeg jo har gået hjemme...og kommer til at gå hjemme 1 år endnu....så jeg får nok et chok, når jeg skal starte på job efter min næste barsel

Men da godt han endelige er feberfri, den lille mand.

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Det er heller ikke nemt at få det til at hænge sammen.....

Jeg synes det er svært at leve 100% op til forventninger som hhv Mor, Kollega og Kone - så nogen uger, som sidste uge, er jeg 110% Mor, hvilket så gik lidt ud over jobbet (og manden, da jeg var træt og ked af at den bette var syg) Denne uge er jeg Kollega fordi der bare skal indhentes en masse på jobbet før jeg med god samvittighed kan skeje lidt ud til juleforkosten på fredag - så må manden på banen som 110% Far og alliere sig lidt med Bedsterne.

Mette - som hellere må sætte lidt point ind på Kone-kontoen i aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.