Baaaaaahhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg spise både jordbæren og kakaoen og mango/vanillie. de smager ikke så godt men ned det kom de for det skulle de altså jeg har så ikke prøvet deres supper, men husk at kigge på kcal på dem for ved de færdige drikkebrikker er der meget mere i også i deres chokolade men brevene og supperne og deres snak bar de indehilder lidt over 100 eller 99 snak baren var super god når man var lækker sulten og den talte også for et måltid

jeg vil ønske dig held og lykke og husk ned det skal det og det virker det kan jeg love dig

Det er bare det jeg lige har brug for at hører

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Chalala85

Anonym skriver:

åhh nej jeg bryder mig virkelig ikke om banan må håbe der er en anden jeg kan lide

hvad med at prøve den der startpakke til 119? så får du da smagt lidt af hvert

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

hvad med at prøve den der startpakke til 119? så får du da smagt lidt af hvert

Dem har jeg aldrig hørt om, det må helt klart prøves

Anmeld

26. juni 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Dem har jeg aldrig hørt om, det må helt klart prøves

Ja prøve det

Anmeld

26. juni 2011

B&J

jeg spise både jordbæren og kakaoen og mango/vanillie. de smager ikke så godt men ned det kom de for det skulle de altså jeg har så ikke prøvet deres supper, men husk at kigge på kcal på dem for ved de færdige drikkebrikker er der meget mere i også i deres chokolade men brevene og supperne og deres snak bar de indehilder lidt over 100 eller 99 snak baren var super god når man var lækker sulten og den talte også for et måltid

jeg vil ønske dig held og lykke og husk ned det skal det og det virker det kan jeg love dig

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

Det er bare det jeg lige har brug for at hører

Tak!

Det var så lidt håber du får midt en masse kilo

Anmeld

26. juni 2011

ano14316

jeg har været rigtig glad for nupo.. 

jeg tog "den grønne" kur, hvor jeg udover nupo spiste 600 g frugt og grønt.. rigtig godt for mig, for jeg kom i den grad til at savne noget at tygge på.. 

men jeg spise en del spicy chickin soup og så eller alm. nupo med chokolade og cafe latte.. jeg kan ikke døje jordbær.. 

jeg troede jeg fik en rigtig god ide at man kunne blende nupo frugt til en smoothie.. Det kan man IKKE det bliver rigtig ulækkert.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.