Baaaaaahhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Nu er det slut .. Hver gang jeg kigger i spejlet ser jeg en flodhest.. Ja det gør jeg og jeg er træt af at jeg ikke kan finde en eneste ting ved mig selv som jeg bryder mig om..

Jeg er startet på madlog for at finde ud af hvor mangle kcal jeg har brug for dagligt og det er godt nok svært at holde det.. Men nu er det nok, jeg vil leve på nupo og smoothies lavet på 0,1 % yoghurt og det starter imorgen..

Hvilken Nupo syntes i er bedst ?

Jeg har ikke brug for at hører at Nupo er lort og en dårlig løsning, jeg kender et par stykker der har haft held med det, og nu vil jeg prøve Jeg kan ifølge madlog leve på lige under 1000 kcal dagligt og få dækket det mad behov jeg har brug for sååhh

Ønsk mig held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Nu er det slut .. Hver gang jeg kigger i spejlet ser jeg en flodhest.. Ja det gør jeg og jeg er træt af at jeg ikke kan finde en eneste ting ved mig selv som jeg bryder mig om..

Jeg er startet på madlog for at finde ud af hvor mangle kcal jeg har brug for dagligt og det er godt nok svært at holde det.. Men nu er det nok, jeg vil leve på nupo og smoothies lavet på 0,1 % yoghurt og det starter imorgen..

Jeg har ikke brug for at hører at Nupo er lort og en dårlig løsning, jeg kender et par stykker der har haft held med det, og nu vil jeg prøve Jeg kan ifølge madlog leve på lige under 1000 kcal dagligt og få dækket det mad behov jeg har brug for sååhh

Ønsk mig held og lykke

Jeg bruger nupo om morgenen... ikke for at tabe mig men for at få lidt indenbords.. er så dårlig til at spise hihi

Nåh men jeg er glad for banan/vanille færdigdrik

Deres spicy chicken soup er også god

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

min far har altid været glad for den med chokoladesmag ... de andre syntes han smagte af pap

god fornøjelse og velbekomme

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Ønsk mig held og lykke

held og lykke 

kender godt den følels du har, ville også vildt gerne tabe mig efter jeg har født, men er bare så dårlig til at over holde det 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

held og lykke 

kender godt den følels du har, ville også vildt gerne tabe mig efter jeg har født, men er bare så dårlig til at over holde det 

Det hele gik også galt efter jeg havde født og kom på barsel, jeg havde intet at tage mig til når den lille sov ud over at proppe i munden.. Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har født og det er bare blevet værre som tiden er gået .. Men nu gider jeg ikke mere

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

min far har altid været glad for den med chokoladesmag ... de andre syntes han smagte af pap

god fornøjelse og velbekomme

For mange år siden prøvede jeg Nupo med chokolade smag, og den smagte virkelig også af pap men håbede lidt på de havde lavet smagen bedre .. Men ja man må lide for skønheden

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg bruger nupo om morgenen... ikke for at tabe mig men for at få lidt indenbords.. er så dårlig til at spise hihi

Nåh men jeg er glad for banan/vanille færdigdrik

Deres spicy chicken soup er også god

åhh nej jeg bryder mig virkelig ikke om banan må håbe der er en anden jeg kan lide

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Det hele gik også galt efter jeg havde født og kom på barsel, jeg havde intet at tage mig til når den lille sov ud over at proppe i munden.. Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har født og det er bare blevet værre som tiden er gået .. Men nu gider jeg ikke mere

jeg fødte for 9uger siden, og er os god til alt det usunde, og ville os vildt gerne tabe mig .. men ved bare ikk hvor jeg skal starte hihi .. 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg fødte for 9uger siden, og er os god til alt det usunde, og ville os vildt gerne tabe mig .. men ved bare ikk hvor jeg skal starte hihi .. 

det aner jeg ikke, men nu prøver jeg lykken her

Anmeld

26. juni 2011

B&J

jeg spise både jordbæren og kakaoen og mango/vanillie. de smager ikke så godt men ned det kom de for det skulle de altså jeg har så ikke prøvet deres supper, men husk at kigge på kcal på dem for ved de færdige drikkebrikker er der meget mere i også i deres chokolade men brevene og supperne og deres snak bar de indehilder lidt over 100 eller 99 snak baren var super god når man var lækker sulten og den talte også for et måltid

jeg vil ønske dig held og lykke og husk ned det skal det og det virker det kan jeg love dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.