Apgar score?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

lukasmor

Zeus skriver:

Her er det på sådan en gul seddel, der hedder "den fødende label", hvor der står tidspunkt for indlæggelse, og alt muligt andet, også står det nede i venstre side lige under midten?

sådan en har vi ikke fået.. vi har fået en lille bog hvor jm har skrevet en personlig hilsen og en journal over hele fødselsforløbet. der er ikke andet for end at jeg lige må kigge det hele igennem - håber det står der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Moar2011

Lukasmor skriver:

Da min søn blev født for 4,5 måned siden blev han rost til skyerne men vi fik egentlig aldrig hans apgar score at vide - står det mon nogen steder? Vil jo gerne skrive det ind i hans bog

det sku gerne stå i papierne fra sygehuset til SP'en om dit fødsels forløb .. det gør min søns hvertfald

Anmeld

26. juni 2011

MinNoah

¨Du ringer bare til fødegangen eller der hvor i evt. var indlagt efterfølgende og beder om en kopi af din journal - der skulle det gerne stå i, og hvis ikke beder du dem kigge i Cosmic når du ringer, så kan de selv slå det op..-

Anmeld

26. juni 2011

lukasmor

Okay, jeg fandt det og nu har jeg et nyt spørgsmål

Der står 9/1 10/5, fratræk for farve og derudiver står der NSx1 om hals... øhh har han haft navlesnoren rundt om halsen, for det fik vi ikke at vide :/ + at jeg ikke forstår det med farven - han var flot brun pga. sin far og det roste de også meget. Mystisk

Anmeld

26. juni 2011

MinNoah

betyder at han fik 1 i fratræk fra farve for 1 minut (hvorfor ved jeg ikke da jeg ikke så ham ) Han kan evt ha været lidt bleg...

efter 5 min. fik han fuld apgarscore...

og ja Navlesnoren må ha været en gang om halsen.. men uden betydning siden de ikke har sagt noget.

Anmeld

26. juni 2011

lukasmor

MinNoah skriver:

betyder at han fik 1 i fratræk fra farve for 1 minut (hvorfor ved jeg ikke da jeg ikke så ham ) Han kan evt ha været lidt bleg...

efter 5 min. fik han fuld apgarscore...

og ja Navlesnoren må ha været en gang om halsen.. men uden betydning siden de ikke har sagt noget.

Aha 1000 tak for svar.. Så blev jeg noget klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.