Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Da min søn blev født for 4,5 måned siden blev han rost til skyerne men vi fik egentlig aldrig hans apgar score at vide - står det mon nogen steder? Vil jo gerne skrive det ind i hans bog
Da min søn blev født for 4,5 måned siden blev han rost til skyerne men vi fik egentlig aldrig hans apgar score at vide - står det mon nogen steder? Vil jo gerne skrive det ind i hans bog
Hos os står det på den der fødselsjournal, som jordemoren lavede efter fødslen?
du kan bede om det på fødegangen.. der fik jeg Lasses papirer + fødselsforløbet på skrift (efter ønske)
Så jeg netop kunne skrive det ind
Jeg mener at Daniels stod i papirerne vi fik med fra sygehuset
Zeus skriver: Hos os står det på den der fødselsjournal, som jordemoren lavede efter fødslen?
KittyGirl skriver: du kan bede om det på fødegangen.. der fik jeg Lasses papirer + fødselsforløbet på skrift (efter ønske) Så jeg netop kunne skrive det ind
Nessie skriver: Jeg mener at Daniels stod i papirerne vi fik med fra sygehuset
Lukasmor skriver: Så jeg kan godt ringe efter 4,5 måned?
Så jeg kan godt ringe efter 4,5 måned?
Ja det ville jeg mene
Jeg fik først papirerne 2 måneder efter.. fordi jeg var så berørt af hele forløbet at jeg havde behov for at snakke om det.. og i samme forbindelse bad jeg så om papirerne...
Prøv og ring
KittyGirl skriver: Ja det ville jeg mene Jeg fik først papirerne 2 måneder efter.. fordi jeg var så berørt af hele forløbet at jeg havde behov for at snakke om det.. og i samme forbindelse bad jeg så om papirerne... Prøv og ring
Her er det på sådan en gul seddel, der hedder "den fødende label", hvor der står tidspunkt for indlæggelse, og alt muligt andet, også står det nede i venstre side lige under midten?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128