Opgave konklusion...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Rasmine

Hvor lang må en sådan være?
Og hvor lang skal en indledning være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Kaufie

Det kommer vel an på hvor lang hele opgaven er??

Men eftersom der ikke må komme noget nyt i en konklusion, men "blot" svare på din problemformuliering, så vil jeg sige den burde kunne holdes på en side ca. Og det samme for en indledning....

Mit speciale på 120 sider fik dog 7 siders indledning med problemformulering og 5 siders konklusion - derefter 3 siders perspektivering...

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Kaufie, nu er dte bare en miniput opgave jeg skal lave ifht. din.
:-)
Den skal fylde ml. 8-12 sider, og det er bare en praktikopgave jeg ikke får karakter for.
Den skal bare forsvares på fredag, hvor de andre stud. skal "opponere".
Dvs. det skal de ikke engang, de skal bare få den læst igennem, og stille spørgsmål.

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Så er en side i hvert fald max - måske vil en halv endda kunne gøre det.

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Jeg har altid sagt 1 sides indledning og 1 sides konklusion til mine praktikanter.....men jeg ved egentligt ikke om det er sådan det skal være

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Jeanette skriver:

Jeg har altid sagt 1 sides indledning og 1 sides konklusion til mine praktikanter.....men jeg ved egentligt ikke om det er sådan det skal være

Vidste slet ikke du har praktikanter?
Lægger I stor vægt på praktikopgaven?
2. løn, især?

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Jo, jeg har haft nogle stykker - både øvelses- og 1. og 2. løn. Jeg tror, det er lidt forskelligt, hvad de enkelte vejledere gerne vil have, men generelt så er 2. løn jo den sidste station inden "den virkelige verden", så der skal man vise noget mere end i de andre praktikker. Jeg tror nok, jeg er en af dem, der forventer en del...har også måtte dumpe 2 stk gennem tiden, men jo ikke pga. opgaven alene. Jeg synes lidt for mange går for nemt igennem uddannelsen -de må gerne kunne tænke bare lidt over egen praksis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.