Billeder af Alfred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Sofia

piadas skriver:

Åh, lille Alfred! Han bliver jo bare kønnere og kønnere for hver dag!

Kan du forestille dig børnebørnene? Naarj, jeg kunne ikke lade være!

IHHHHHH LIKE LIKE LIKE LIKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Laura25

Sofia skriver:

Lille Alfred er også blevet døbt - den 19. juni Han tog det som en rigtig mand! Hehe, ej han græd slet ikke og var meget dygtig. Vi havde en super dejlig dag. Jeg lægger lidt blandede billeder af ham ind i denne tråd, har ikke lige nogen af ham i dåbskjolen, men et par stykker af ham fra dagen, hvor han har den fine sømandshue på!

Derudover går det bare rigtig godt hos os. Han er begyndt at grine med lyd, og det er jo bare det sødste jeg i mit liv har hørt. Det sker ikke så ofte, og det er kun farmand der kan få ham til det, men vi lapper det i os når det sker. Han triller også af og til fra mave til ryg nu. Den anden vej nægter han!

Han fik så mange fine gaver til dåben, blandt andet en rigtig lækker trip trap i valnød + indsats til baby, en klassis rød trehjulet cykel, en uro med lyd til tremmesengen som han allerede elsker, fine kasser der kan stables med masser af billeder, børnebøger, juniordyne, penge og en lækker marineblå vest min mor havde strikket. På søndag holder vi grill-sammenkomst for vores nærmeste venner, det glæder vi os til.

Det var lidt for nu og her kommer billederne. KNUS til jer alle

Hold op hvor er han altså bare en lækker lille charmør! Eeelsker billederne med matroshatten! Havde i øvrigt ikke luret mødet d.5- men vi kommer da helt sikkert! Kommer I også?

Anmeld

27. juni 2011

Sofia

Laura25 skriver:

Hold op hvor er han altså bare en lækker lille charmør! Eeelsker billederne med matroshatten! Havde i øvrigt ikke luret mødet d.5- men vi kommer da helt sikkert! Kommer I også?

Ja det regner jeg med. Er dog i Horsens, men prøver at komme herop (vi har ikke bil).. Men regner med at tage toget!!

Anmeld

27. juni 2011

Kit

Hvor er han blevet stor De små bebser er ikke så små mere...

Men han ser skisme sød ud og jeg er vild med den lille matroshat.

Tillykke med dåben.

Anmeld

27. juni 2011

Lilje82

Hvor er han dog bare cute

Anmeld

28. juni 2011

Riksen

Godt at høre, at det går godt med jer, og at det gik godt til dåben. Det er jo en stor dag, så det er dejligt at han nød den. Og sikke fine gaver han fik.

Ja, det er bare det bedste med sådan en babylatter! Man bliver absolut afhængig af det

Sofia, han er bare så lækker og sikke nogle smukke øjne!

Knus Rikke

Anmeld

28. juni 2011

Elvers

Hvor er han bare SKØN!!!

super idé at bruge hjertepuden, når han også bare ligger på gulvet - den idé låner jeg lige

Anmeld

28. juni 2011

CA

HVOR ER HAN SKØN!!! 

Anmeld

5. juli 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Lille Alfred er også blevet døbt - den 19. juni Han tog det som en rigtig mand! Hehe, ej han græd slet ikke og var meget dygtig. Vi havde en super dejlig dag. Jeg lægger lidt blandede billeder af ham ind i denne tråd, har ikke lige nogen af ham i dåbskjolen, men et par stykker af ham fra dagen, hvor han har den fine sømandshue på!

Derudover går det bare rigtig godt hos os. Han er begyndt at grine med lyd, og det er jo bare det sødste jeg i mit liv har hørt. Det sker ikke så ofte, og det er kun farmand der kan få ham til det, men vi lapper det i os når det sker. Han triller også af og til fra mave til ryg nu. Den anden vej nægter han!

Han fik så mange fine gaver til dåben, blandt andet en rigtig lækker trip trap i valnød + indsats til baby, en klassis rød trehjulet cykel, en uro med lyd til tremmesengen som han allerede elsker, fine kasser der kan stables med masser af billeder, børnebøger, juniordyne, penge og en lækker marineblå vest min mor havde strikket. På søndag holder vi grill-sammenkomst for vores nærmeste venner, det glæder vi os til.

Det var lidt for nu og her kommer billederne. KNUS til jer alle

Jeg tænkte forresten på i dag - hvad er det for en lille pude han ligger på på det første billede?

Anmeld

5. juli 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Jeg tænkte forresten på i dag - hvad er det for en lille pude han ligger på på det første billede?

Det er sådan en hjertepude - med hul i - som afhjælper fladt baghoved. Vi har fået den anbefalet hos vores kiropraktor.. 250 kr for sådan et stykke skumgummi - ja tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.