Billeder af Alfred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Sofia

Lille Alfred er også blevet døbt - den 19. juni Han tog det som en rigtig mand! Hehe, ej han græd slet ikke og var meget dygtig. Vi havde en super dejlig dag. Jeg lægger lidt blandede billeder af ham ind i denne tråd, har ikke lige nogen af ham i dåbskjolen, men et par stykker af ham fra dagen, hvor han har den fine sømandshue på!

Derudover går det bare rigtig godt hos os. Han er begyndt at grine med lyd, og det er jo bare det sødste jeg i mit liv har hørt. Det sker ikke så ofte, og det er kun farmand der kan få ham til det, men vi lapper det i os når det sker. Han triller også af og til fra mave til ryg nu. Den anden vej nægter han!

Han fik så mange fine gaver til dåben, blandt andet en rigtig lækker trip trap i valnød + indsats til baby, en klassis rød trehjulet cykel, en uro med lyd til tremmesengen som han allerede elsker, fine kasser der kan stables med masser af billeder, børnebøger, juniordyne, penge og en lækker marineblå vest min mor havde strikket. På søndag holder vi grill-sammenkomst for vores nærmeste venner, det glæder vi os til.

Det var lidt for nu og her kommer billederne. KNUS til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

AnneBJ

ÅH han er sød og hvor ER han blevet STOR!! 

Dejligt at det hele bare gik godt til dåben, lad os  for godt vejr søndag - der holder vi dåb!

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

ÅH han er sød og hvor ER han blevet STOR!! 

Dejligt at det hele bare gik godt til dåben, lad os  for godt vejr søndag - der holder vi dåb!

Ja tak - godt vejr søndag!!!!!

Og tak for rosen, han bliver så stor, og vi synes jo bare han er så smuk og dejlig altså.. suuuk

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Hooooold da op hvor har han forandret sig meget - helt vildt! Men han er godt nok dejlig - fuldstændig uimodståelig med sømandshue

Det lyder som om i har haft en rigtig god dåb og er klar til endnu en dejlig dag på søndag, det blir sikkert super hyggeligt.

Knus til jer også

Anmeld

26. juni 2011

DK

Cuuuute!! Han er altså bare så lækker smuk den lille knægt!

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Hooooold da op hvor har han forandret sig meget - helt vildt! Men han er godt nok dejlig - fuldstændig uimodståelig med sømandshue

Det lyder som om i har haft en rigtig god dåb og er klar til endnu en dejlig dag på søndag, det blir sikkert super hyggeligt.

Knus til jer også

Taaak Synes også han har forandret sig meget. Har du tænkt over at Laurits snart er et halvt år, GISP! tiden flyver.

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

DK skriver:

Cuuuute!! Han er altså bare så lækker smuk den lille knægt!

TAaak.. er det ikke lidt sjovt at se ham i Richards tøj?

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Taaak Synes også han har forandret sig meget. Har du tænkt over at Laurits snart er et halvt år, GISP! tiden flyver.

JA Jeg går dagligt i panik ved tanken! Tænk at han så hurtigt er blevet så gammel! Og STOR! Han er vokset 20 cm og har taget mere end 5 kg på... crazy, crazy!

Men det bedste er at jeg i de seks måneder hele tiden har haft fornemmelsen af at LIGE NU, det er den dejligste alder - det håber jeg bliver ved ... måske ikke lige fra 13-18 år

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

lækker, lækker, lækker!  

for godt vejr på søndag

Anmeld

26. juni 2011

piadas

Åh, lille Alfred! Han bliver jo bare kønnere og kønnere for hver dag!

Kan du forestille dig børnebørnene? Naarj, jeg kunne ikke lade være!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.