Lille Alfred er også blevet døbt - den 19. juni
Han tog det som en rigtig mand! Hehe, ej han græd slet ikke og var meget dygtig. Vi havde en super dejlig dag. Jeg lægger lidt blandede billeder af ham ind i denne tråd, har ikke lige nogen af ham i dåbskjolen, men et par stykker af ham fra dagen, hvor han har den fine sømandshue på!
Derudover går det bare rigtig godt hos os. Han er begyndt at grine med lyd, og det er jo bare det sødste jeg i mit liv har hørt. Det sker ikke så ofte, og det er kun farmand der kan få ham til det, men vi lapper det i os når det sker. Han triller også af og til fra mave til ryg nu. Den anden vej nægter han!
Han fik så mange fine gaver til dåben, blandt andet en rigtig lækker trip trap i valnød + indsats til baby, en klassis rød trehjulet cykel, en uro med lyd til tremmesengen som han allerede elsker, fine kasser der kan stables med masser af billeder, børnebøger, juniordyne, penge og en lækker marineblå vest min mor havde strikket. På søndag holder vi grill-sammenkomst for vores nærmeste venner, det glæder vi os til.
Det var lidt for nu og her kommer billederne. KNUS til jer alle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld