Jer der blev gravid med nr. 2, da den 1. ca var 1,5 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

camilla28

daniel var helt vild da han fandt ud af  hvad der gemte sig i mors mavehjælpsom  gjorde virkelig alt han kunne for at hjælpe mor som bare blev tung træt og stor

han forstod hvad der  forgik men ikke heelt hvordan lillesøster var kommet der ind og hvordan var det liige hun skulle komme ud igen hmmm  han har tit kikkert i navlen .. måske  lillesøster kikkede ud

han kan stadig huske han har  givet mig strømper på  sko og hjulpet mig ud af sengen .. stor dreng (snakker stadig stolt om det )

han har  også nusset og puslet  holdt øje osv med lillesøster

lige nu leger de rigtig meget sammen udenfor  med vand og skyder dukker og hvad der lige dukker op

lillesøster driller storerbror driller men hey gør søskende i alle alder det

de er nu 2 og 6 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Den lykkelige

Miss T skriver:

Det er i hvert fald rart når man kun har en der skal løftes på

Overskuddet kommer uanset om man føler det eller ej. Når først man er i trummerummet så kører det bare dag ud og dag ind, selvfølgelig bliver man da træt, men så klarer en overnatning hos bedsteforældrene måske den styrké man har behov for lige at få igen, ved eks. bare at sove længe og hele natten..

De får i hvert fald rigtig meget ud af hinanden. Hvis jeres nuværende er 2-2,5 så vil han/hun jo også kunne forstå, at i venter en baby og kunne være med til at vaske, pusle made osv. - det synes de bestemt er rigtig hyggeligt.

Den store gør alt det vi har gjort med den lille sammen med hendes dukker i dag.

Jeg har aldrig brokket mig mhs. til at han har været udekørende, her per første juni fik han nyt job så bare det at have ham hjemme til aftensmad hver dag er fantastisk  og giver et mega overskud. Jeg arbejder 37 timer og har nok mere end det samtidig med de her to piger og så skal jeg læse, så overskuddet det kommer heldigvis til de fleste.

Lyder af meget du har.. men ja jeg tror også man jo vænner sig til det nye liv.. Vi har altid snakket om det nok kun var meningen vi kun skulle have et barn.. men forleden da jeg var på besøg hos hans bror der har en på 6 og en på 3.. så slog det mig bare så meget at vores lille da skal have en søskende!! Hold op de brugte hinanden meget, hygggede sig osv.. Men kan bare ikke lade være med at tænke på overskud og økonomi..

Anmeld

26. juni 2011

Den lykkelige

camilla28 skriver:

daniel var helt vild da han fandt ud af  hvad der gemte sig i mors mavehjælpsom  gjorde virkelig alt han kunne for at hjælpe mor som bare blev tung træt og stor

han forstod hvad der  forgik men ikke heelt hvordan lillesøster var kommet der ind og hvordan var det liige hun skulle komme ud igen hmmm  han har tit kikkert i navlen .. måske  lillesøster kikkede ud

han kan stadig huske han har  givet mig strømper på  sko og hjulpet mig ud af sengen .. stor dreng (snakker stadig stolt om det )

han har  også nusset og puslet  holdt øje osv med lillesøster

lige nu leger de rigtig meget sammen udenfor  med vand og skyder dukker og hvad der lige dukker op

lillesøster driller storerbror driller men hey gør søskende i alle alder det

de er nu 2 og 6 år

Årh hvor lyder det bare dejligt  Lyder som en skøn søn du har

Anmeld

26. juni 2011

sarahb

jeg kastede op 20-40 gange om dagen og det var ikke sjovt.
Jeg kunne ikk magte min søn nogle gange for jeg var så dårlig men havde en masse veninder der kom på besøg på skift hvis manden havde eftermiddag/aften job. Så kom jeg igennem dagene.,
Og så var vi meget på legepladsen og ude efter dagpleje for det var bedre i den friske luft.
men man kommer jo igennem det, men FUCK det var hårdt !

Anmeld

26. juni 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

jeg kastede op 20-40 gange om dagen og det var ikke sjovt.
Jeg kunne ikk magte min søn nogle gange for jeg var så dårlig men havde en masse veninder der kom på besøg på skift hvis manden havde eftermiddag/aften job. Så kom jeg igennem dagene.,
Og så var vi meget på legepladsen og ude efter dagpleje for det var bedre i den friske luft.
men man kommer jo igennem det, men FUCK det var hårdt !

Ja det er lige det jeg frygter.. for jeg var bare SÅÅ dårlig også.. kunne kun ligge på sofaen..  indtil uge 14. Men tænk hvis jeg går sådan hele næste graviditet..  jeg frygter det helt vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.